Kategória: Aktuális.

Az Asos az egyik ezek közül: a cég Facebook oldalán az egész vásárlási tranzakciót lebonyolíthatják majd a látogatók. A kereskedők eddig jellemzően egy harmadik, közösségi kereskedelmi portál bevonásával tudták ezt megtenni, vagy ha az érdeklődőket saját webshopjukba irányították a Facebookos oldalukról.

James Hart az Asos e-kereskedelmi igazgatója elmondta, hogy a Facebook oldalakról "több millió látogatóval együtt több millió font is érkezik" saját, céges portáljukra.
"Jelenleg a Facebookos üzletünknek nincsenek konkrétan meghatározott kereskedelmi céljai, de elgondolásunk szerint, a kevesebb klikkelés és a megkönnyített vásárlás magasabb konverziót fog eredményezni. Meglátjuk, valóban ez történik-e majd." – tette hozzá.

Az Asos alkalmazása továbbfejlesztett közösségi médiás funkciókat is tartalmaz majd.
(DMA UK-DMSZ)