Kategória: Aktuális.

A február 24-én megrendezésre kerülő rendezvény keretében, a DMSZ szakértők bevonásával ad tájékoztatást az autóipar jelenségeiről, és az azokhoz jól igazítható direktkommunikációs megoldásokról elméleti és gyakorlati előadások formájában.

Az utóbbi években komoly kihívásokkal szembesülő autószektor számára előtérbe kerültek azok a kommunikációs eszközök, amelyek a korábbinál nagyobb hatékonysággal teszik lehetővé a célcsoport elérését és a vásárlók meggyőzését. A piac több szereplője felismerte, hogy a direkt és interaktív marketing eszköztára jelenti a megoldást, amely a fogyasztók közvetlen elérését és személyes igényeiknek megfelelő ajánlatok eljuttatását teszi lehetővé.

A DMSZ kiemelt feladataként kezeli azon szakterületek tájékoztatását, amelyek a direkt marketing online vagy offline eszközeit is beemelik, vagy már beemelték kommunikációs eszköztárukba. Korábban a pénzügyi, tavaly novemberben pedig az FMCG szektornak szóló konferenciája után, így tesz most az autóipar esetében is.

További információ: www.dmsz.hu/auto