Kategória: Aktuális.

"Tíz éve az Origót bíztam meg, hogy a frissen indult Habostorta felületeit értékesítse. Örülök, hogy most ennyi év után visszatérhetünk a gyökerekhez. Az Origo nemcsak a benyújtott ajánlatot tekintve bizonyult számunkra a legjobbnak, stratégiai partnerként igyekszünk idén több területen is elmélyíteni az együttműködésünket. Ismerve a salescsapat szakmai felkészültségét, egészen biztos vagyok, hogy a 2011-es évünk kiemelkedő lesz." – nyilatkozta Weiler Péter, a Habostorta ügyvezetője.

Az Adnetwork portfóliója – a bővüléssel – havonta 2,4 millió(Forrás: Ipsos – Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-11 (15 belföldi közönség) egyedi látogató (RCH 54%), illetve hetente 1,3 millió egyedi látogató (RCH 32%) elérését biztosítja.

"Az Adnetwork erősödik, megerősített csapattal és friss lendülettel jelenik meg a sales house-ok piacán. Nagy öröm számunkra, hogy egy régi partnerünk szavazott nekünk újra bizalmat, és hisz abban, hogy dinamikus és lelkes értékesítőink megfelelő módon fogják őt képviselni. Azon leszünk, hogy a bizalmat megszolgáljuk, miközben célunk az Adnetwork hálózatának további és folyamatos fejlesztése." – mondta Kozári István, az Origo Zrt. értékesítési vezetője.
(BrandTrend)