Kategória: Aktuális.

Szávuly Krisztián új pozíciójában a Facebook, LinkedIn, Miniclip, MySpace és minőségi hazai oldalak értékesítési képviseletét ellátó Thinkdigital-t vezeti be a magyar piacra.

"A Thinkdigital nagyon fejlett hirdetési megoldásokat és szaktudást hoz Magyarországra, ami minden piaci szereplő számára hasznos lesz. Az általunk képviselt Facebook iránt már most kiemelt az érdeklődés, hisz nagy elérés mellett látványos  megoldásokat is kínál, ám ezek kihasználásához nemzetközi szaktudás szükséges. A Facebookon ott lenni olyan, mintha a világ legforgalmasabb utcájában nyitnánk boltot. A nemzetközi weboldalak mellett ugyanakkor hazai portfoliót is építünk minőségi hazai site-okból, az első együttműködéseket nemsokára be is jelentjük." – mondta el Szávuly Krisztián, a Thinkdigital country managere.

A Thinkdigital nemzetközi stratégiájának megfelelően minőségi, nagy elérésű helyi portálokkal is tervez együttműködéseket. Első körben a hirdetők által leginkább keresett tematikák jelennek meg, mint a technológia, egészség, hírek és közösségi tartalmak. Az első együttműködéseket hamarosan bejelentik.
(BrandTrend)