Kategória: Aktuális.

A gazdasági képzések közül a Corvinus Egyetem marketing mesterszakja vonzza a legtöbb hallgatót Magyarországon, ezért is nagy a jelentősége, hogy a korábban több tárgyban megjelenő elemek együttes oktatására kerül sor az online marketing választható tárgy keretében.

A média- és reklámpiac területén Európa-szerte lassan átveszi a vezető szerepet a digitális világ, az online média.

A februárban induló képzés alatt a hallgatók a média- és reklámpiac szereplőitől, kommunikációs- és reklámügynökségek neves szakembereitől és szakmai szervezetek képviselőitől elméleti oktatás mellett gyakorlati példákon keresztül átfogó képet kapnak a digitális marketing múltjáról, jelenéről és jövőjéről. A Corvinus Egyetem marketing mester szakos diákjai megtanulják az online kommunikáció alapjait és a digitális marketing eszközkészletét, megismerik az online és digitális médiumokat, valamint betekintést nyernek a hazai és nemzetközi trendekbe.

A kurzus célja, hogy ráirányítsa a hallgatók figyelmét a páratlanul gyorsan fejlődő, egyre nagyobb teret nyerő digitális megoldások és az online média fontosságára, és megtanítsa e terület hatékony felhasználási lehetőségeit. Barnóth Zoltán, a MAKSZ online szekciójának alelnöke elmondta, a képzés legfőbb célja, hogy "a szakmában elhelyezkedő egyetemi diplomások naprakész, átfogó és jól rendszerezett tudásalappal rendelkezzenek, amit a gyakorlatban jól tudnak hasznosítani, és ami már a szakmai életük első perceitől segíti őket megfelelni az online kommunikációs kihívások erdejében. Az együttműködésnek része a gyakornoki program is, amelynek során számos hallgatónak tudunk biztosítani gyakornoki lehetőséget, ami – ha jól élnek vele – könnyű bejutást jelenthet a szakma számos vállalatához."

A MAKSZ, mint szakmai szervezet – amely képviseli az online ügynökségeket is – megteremti a lehetőséget a tagügynökségek számára, hogy együtt "alakítsák" a szakma jövőjének képzését. A MAKSZ biztosítja az előadókat, akik hozzák a gyakorlati tapasztalatokat, látásmódot, elméleti tudássá alakítva, és ez a Corvinus oktatóival kiegészítve nyeri el az akadémiai oktatás színvonalát – mondta Barnóth Zoltán.

Az online marketing képzést a nappali tagozatos marketing mester szakos hallgatók februárban vehetik fel tantárgyként a Corvinuson, és a féléves kurzus végén a tanulók írásbeli vizsgát tesznek.
(BrandTrend)