Kategória: Aktuális.

A regionális ügyvezető igazgatót Colin McLeod (Universal Networks Emerging Markets – EMEA Managing Director), Tariq Syed közvetlen felettese nevezte ki.

Tariq Syed-nek kulcsszerepe lesz a UNI szórakoztató csatorna márkáinak felépítésében és a csatorna további fejlődésében, valamint a közép-európai reklámbevétel célszámok elérésében.
 
McLeod a kinevezés kapcsán elmondta: "Örülünk, hogy Tariq a csapatunk tagja lett. Széleskörű tapasztalata nagy segítségünkre lesz abban, hogy a UNI ambiciózus növekedési terveit megvalósítsuk a régióban."
 
"Izgalmas lehetőség számomra, hogy csatlakozhatok a UNI ezen vibráló régiójához, és munkámmal hozzájárulhatok a vállalat növekedéséhez, ebben a sok lehetőséget rejtő térségben." – tette hozzá Syed. 

Tariq Syed korábban az NBC Universal üzletfejlesztési osztályának alelnöke volt, globális M&A és stratégia projekteket vezetett a vállalat valamennyi üzletágában, beleértve a Carnival and Monkey Kingdom felvásárlását.  
 
Syed karrierjét a British Telecomnál kezdte, ahol többek között a pénzügyi illetve a fejlesztési osztályon dolgozott. Széleskörű munkatapasztalatra tett szert – például az O2 mobilkommunikációs vállalatnál és a londoni székhelyű Bear Stearns Telecoms Media and Technology (TMT) Investment Banking-nál. Okleveles Management könyvelő, matematikus diplomát szerzett a londoni King’s College-ban, MBA diplomáját Spanyolországban, az IESE Business Schoolban szerezte. 
 
Az új pozíció kialakítását a Universal Networks International öt megújult csatornájának – a Universal Channel, a 13TH STREET Universal, a Syfy Universal, a DIVA Universal és a Studio Universal – bevezetése tette szükségessé, így a vállalat képes világszerte minőségi tartalmat biztosítani. A Universal Networks folytatja a HD csatornáinak bevezetését, ez a stratégiai célkitűzés Latin-Amerikában, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Spanyolországban, Portugáliában, Németországban és Japánban már meg is valósult.
(BrandTrend)