Kategória: Aktuális.

Két nap alatt, három workshop, ötven résztvevővel – az Insomnia kezdeményezésére az Association of Corporate Directors szakmai szervezet és a szerb üzleti élet elitjét tömörítő Privrednik Klub szervezte meg a tapasztalatcserére és üzleti kapcsolatok építésére is szolgáló szakmai rendezvényeket.

A programoknak részben az Insomnia belgrádi irodája, részben a Privrednik saját klubja adott helyet. Az előadók között volt Luis Baptista-Coelho, a portugál székhelyű navigációs szoftvereket készítő cég, az NDrive ügyvezető igazgatója, Sándor Szabolcs, a web 2.0-es kommunikáció hazai úttörőjének számító Karmamedia alapítója, valamint Gáll Zsolt, az Insomnia nemzetközi részlegének senior account menedzsere.

Az előadások során a résztvevők megismerkedtek a közösségi média nyújtotta üzleti lehetőségek sorával és a legújabb alkalmazási irányzataival. Az előadók saját gyakorlati tapasztalatai, konkrét esettanulmányok segítették az információk feldolgozását.

Az Insomnia fontosnak tartja kapcsolatainak fejlesztését a balkáni térségben, ezért is nyitott saját irodát Belgrádban, ahol a régió gazdasági életét jól ismerő és a helyi üzleti életben kapcsolatokkal rendelkező szakemberek egészítik ki az ügynökség budapesti csapatát. A belgrádi iroda elsődleges feladata, hogy segítse az Insomnia terjeszkedését a térségben. A kihelyezett irodának köszönhetően talált új együttműködő partnerekre az Insomnia Szerbiában és Montenegróban, de a belgrádi fiók aktívan közreműködött a szakmai workshopok megszervezésében is.
(BrandTrend)