Kategória: Aktuális.

A jegyvásárlás a tikit.hu webes felületen indul. Az adott program és a jegyek típusának és számának kiválasztását követően a "Megvásárol" gomb megnyomásával egy ablak jelenik meg, amelyben az ügyfél neve, e-mailcíme és mobilszáma megadásával elindíthatja a vásárlási tranzakciót.

A MobilVásárlási rendszer ezután az ügyfél által megadott telefonszámra sms-ben jóváhagyási kérést küld, amelyben tájékoztatást ad a belépőjegy áráról és egyéb paramétereiről. A kapott üzenetet – a mobil vásárlás mindenkori feltételeinek megfelelően – egy válasz sms elküldésével 3 percen belül kell jóváhagyni. Amennyiben ez megtörténik, az ügyfél a megadott e-mail címre megkapja a jegyvásárlást igazoló bizonylatot, illetve sms-ben megkapja a szükséges azonosítókat is. A rendezvényre bejutni a helyszínen, az egyedileg generált kód ellenében lehetséges.

Az ügyfelek által igénybevett szolgáltatás díját a mobilvásárlásnál megszokott módon, azaz a számlás előfizetők havi hitelkeretük terhére utólag, kártyás előfizetők pedig előre feltöltött egyenlegükkel fizethetik ki. Az ügyfél által elküldött sms-ek árazása az ügyfél tarifacsomagja szerinti normál díjon történik.

Beck György, a Vodafone Magyarország elnök-vezérigazgatója elmondta: "Úgy gondolom, hogy a tikit.hu két szempontból is kiemelt fontosságú a Vodafone számára: egyrészt ügyfeleink számára még egyszerűbbé tesszük a különböző eseményekre való bejutást és jegyvásárlást, másrészt pedig kibővítjük a mobilparkolás során a mobil fizetési megoldások területén megszerzett tapasztalatainkat. A rendszer révén ráadásul kölcsönösen előnyös kapcsolatot építhetünk ki a rendezvények helyszíneivel és szervezőivel, valamint a jegyirodákkal is."

Török László, a Magyar Vízilabda Szövetség sajtófőnöke és a Vodafone kupa egyik szervezője hozzátette: "őszintén szólva egy kicsit aggódtam a Kupa előtt, hogy vajon minden rendben fog-e menni, de a teljesen zavartalan jegykezelés bebizonyította, hogy fölöslegesen idegesítettem magam. A tikit.hu kiállta a vízilabda-drukkerek próbáját!"
(BrandTrend)