Kategória: Aktuális.

Az újszerű és izgalmas együttműködés Katy Perry-vel a DeutscheTelekom nyolc európai piacát érinti.

A nemzetközi produkcióban megvalósuló felvételre kétféleképpen lehet jelentkezni.

A pályázók elmehetnek a www.katyklipje.hu oldalon meghirdetett nyilvános szereplőválogatásra, ahol videofelvételt készítenek róluk, vagy saját videót tölthetnek fel a www.katyklipje.hu oldalra.

A jelentkezőknek önmagukról, a bennük rejlő tehetségről, leginkább érdekes, értékes képességeikről kell tanúságot tenniük. A szereplőválogatáson készült és a megadott website-ra feltöltött videók alapján egy zsűri – Harsányi Levente, Hámori Barbara, Lakatos Márk és Lilu – választja ki azokat a szerencséseket, akik részt vehetnek Katy Perry videoklipjének forgatásán. Jelentkezni 2010. szeptember 12-ig lehet, a zsűri szeptember 13-ig választja ki a leginspiratívabb szereplőket.

###cms_video:katyperry001small.flv:flv:480:272###

Az újszerű és izgalmas együttműködés Katy Perry-vel a DeutscheTelekom nyolc európai piacát érinti: így a közös kampány keretében a magyar rajongók mellett hét európai ország forgatáshoz kedvet érző játékosai élhetik át a "Firework" (azaz Tűzijáték) című dal videoklip-forgatásának élményeit.

A pályázati anyagok feltöltéséhez, az emlékezetes pillanatok megosztásához a T-Home és a T-Mobile megfelelő hátteret biztosít. A két márka a hazai távközlési piacon elsőként kínál olyan – Paletta elnevezésű – szolgáltatáscsomagokat, amely összesen négy, tévézést, vezetékes internet-hozzáférést, otthoni és mobiltelefonálást biztosító szolgáltatást tartalmaz kedvező havi díjért.

"Örülünk, hogy a nemzetközi kampány részesei lehetünk, és segíthetünk abban, hogy a hazai Katy Perry rajongók is a forgatás részesei lehetnek. Magyar Telekom mint Magyarország legnagyobb távközlési vállalata a Paletta szolgáltatáscsomagokkal arra törekszik, hogy a vezetékes és mobiltermékek összecsomagolásával hozzájáruljon az élmények megosztásához, a kommunikációs igények lehető legteljesebb kielégítéséhez."- mondta Király István, a Magyar Telekom marketing vezérigazgató-helyettese.
(BrandTrend)