Kategória: Aktuális.

A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja immár 16. alkalommal rendezi meg éves konferenciáját. Az idei, "Új marketing világrend" elnevezésű rendezvényt a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Marketing Intézete szervezi.

A csütörtöki plenáris ülésen három neves egyetemi tanár tart előadást. Elsőként Dr. Rekettye Gábor, a Magyar Tudományos Akadémia doktora megvizsgálja, mik lesznek a következő évtized marketingjét befolyásoló globális trendek. Dr. Dinya László, a Marketing Oktatók Klubja elnöke kiemel egy ilyet: ez a "greenomics", avagy a fenntartható energiagazdálkodás kérdése. Dr. Józsa László, a Széchenyi Egyetem dékánjának előadáscíme pedig: "Marketingtudomány a változó világban, avagy régi paradigmák es új kételyek".

Ezután összesen 109 szekcióelőadás szerepel a programban, amivel a Marketing Oktatók Klubja Konferenciája folytatja évek óta tartó növekedését.
"A rendezvény egyúttal a jövőre tíz éves Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola eddigi legnagyobb tudományos konferenciája lesz." – tette hozzá Dr. Papp-Váry Árpád, a BKF Marketing Intézetének vezetője.

Az előadások kivonatából nyomtatott kiadvány, míg a teljes publikációkból ISBN számmal ellátott elektronikus kiadvány készül, melyet a rendezők később hozzáférhetővé tesznek az érdeklődők számára a BKF weboldalán.

A két nap során összesen 14 blokkban zajlanak a szekcióelőadások a következő témákban:
– Digitális marketing (2 szekció)
– Élelmiszermarketing (2 szekció)
– Fenntartható fejlődés (1 szekció)
– Szervezetek marketingje és kommunikációja (2 szekció)
– Szolgáltatásmarketing (1 szekció)
– Új fogyasztó, új vásárló (3 szekció)
– Új kutatási eszközök (1 szekció)
– Új módszertan az oktatásban (1 szekció)
– Új világrend, nemzetközi marketing (1 szekció)

A konferencián összesen 150-en oktató vesz részt. A BKF mellett a legtöbben a Budapesti Corvinus Egyetemről érkeznek, de lényegében minden, marketinget oktató felsőoktatási intézmény képviselteti magát: a Budapesti Gazdasági Főiskola, a Budapesti Műszaki es Gazdaságtudományi Egyetem, a Debreceni Egyetem, a Dunaújvárosi Főiskola, az Eötvös Loránd Tudományegyetem, a Gábor Dénes Főiskola, a Harsányi János Főiskola, az International Business School, a Kaposvári Egyetem, a Károly Róbert Főiskola, a Kodolányi János Főiskola, a Miskolci Egyetem, a Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, a Nyugat-Magyarországi Egyetem, a Pannon Egyetem, a Pécsi Tudományegyetem, a Szegedi Tudományegyetem, a Szent István Egyetem, a Szolnoki Főiskola, a Széchenyi István Egyetem, valamint a Wekerle Sándor Üzleti Főiskola.
(BrandTrend)