Kategória: Aktuális.

"Márkaépítés szempontjából fontosnak tartjuk, hogy a Profession.hu vidám, kreatív eszközökkel jelen legyen a közösségi médiában. Piacvezető állásportálként élen kell járnunk az egyedi eszközök alkalmazásában. Ráadásul a formabontó eszközök használatával új felhasználók is elérhetővé válnak számunkra." – mondta Vidó Viktor, főszerkesztő.

profession_fb_csoki_500

A játék célja, hogy minél nagyobb csokigyárat vásároljunk, és minél több csokoládé tallér kerüljön a birtokunkba. Ehhez ki kell kísérletezni a saját laborunkban egy-egy új receptet, amit le kell gyártani, és ami a legnehezebb, eladni az ismerősöknek. Minél nagyobb gyárral rendelkezünk, annál nagyobb árréssel lehet értékesíteni a csoki kreálmányokat. Az alkalmazást az indulást követően eddig 24 ezer lelkes felhasználó telepítette már.
(BrandTrend)