Kategória: Aktuális.

A piacon tapasztalható problémákra reagálva indítja el a Sanoma Budapest Médiaakadémia a média sales képzését.

A képzés két féléve során – amelyre az előzetes tervek szerint 30 fő felvételét javasolja a Sanoma Budapest Médiaakadémia – a hallgatók a Sanoma Budapest több mint tízéves hirdetési tevékenységére és tapasztalataira, valamint a felgyülemlett, teljes körű ismeretanyagra támaszkodva szerzik meg a média sales képesítést.

Az akadémia tanárai komplex, a média minden szegmensét lefedő (print, online, televízió) tananyag szerint oktatják majd a képzésben résztvevőket.

Az általános és témaspecifikus értékesítési technikák mellett a hallgatók média- és reklámjogot, médiatervezési ismereteket sajátíthatnak el, sőt, a kurzus olyan területeket is érint, mint a BTL vagy a reklámhatékonyság mérése.

A képzés ezeken felül olyan gyakorlati, fejlesztő tréningeket is tartalmaz, amelyek nem csupán ebben a szakmában, de az álláskeresésben és a karrierépítésben egyaránt hasznosak. A képzést a Sanoma Budapest saját, tapasztalt szakemberein kívül külső tanácsadók is segítik.

A médiavállalat az évfolyam legjobbjainak féléves gyakorlatot, az itt helytállók számára szerződést ajánl fel.
(BrandTrend)