Kategória: Aktuális.

A nemzetközi tudásimportra mindig is nagy hangsúlyt fektető BrandFestival idén a "New Economy" alapgondolat jegyében elemzi a legfontosabb szakmai trendeket. Ennek érdekében a konferencia tartalmi háttérének kialakításában is egy új szintre lépett. A tematika a hazai konferencia piacon egyedülálló módon, széles körű szakértői bevonással került meghatározásra – a koncepció végső kialakítását egy többlépcsős folyamat előzte meg, több mint száz szaktekintély bevonásával.

brandfestival_2010__1_

Első lépésben a MÁK Bistroban egy szűk körű, "master mind" csoport gyűjtötte össze azokat a releváns területeket, amelyekben fundamentális változások kísérik a marketing- és kommunikációs szakemberek munkáját.

A demokratikus konferenciamodell másik pilléreként pedig az Ötkert inspiratív atmoszféráját kihasználva egy több, mint ötven szakemberből álló grémium – a marketing- és kommunikációs ágazat döntéshozói – izgalmas programalkotó vita keretében fejtette ki véleményét, ahol a felszólalók valós problémákra világítottak rá. Gondolatgazdag hozzászólásaik során, őszintén osztották meg egymással a márkaépítésben, stratégiaalkotásban, vagy épp a taktikai kommunikáció terén szerzett tapasztalataikat.

brandfestival_2010__4_

Ezeken a megbeszélésen kifejezetten a jövőre, a perspektivikus gondolkodásra kívántak koncentrálni. Arra kerestük a válaszokat, hogy vajon miről fog szólni a 2011-es év, melyek lesznek a legfőbb kihívások és  – talán ami ennél is fontosabb – milyen megfejtések lehetnek a kihívásokra. A grémiumülések keretében körvonalazódott néhány megvalósításra szánt javaslat, amelyek megvitatásához a világ legmeghatározóbb gondolkodóit, kiemelkedő teljesítményt nyújtó vállalatok vezetőit hívják segítségül.

Elfogadta a meghívást többek között: Agnello Dias (Taproot India, alapító), akit 2007-ben az Év Kreatív Igazgatójának választottak Indiában, s az ország neki köszönheti a máig egyetlen reklám-Oscar-díját, a Cannes-i Grand Prix-et.

Megtiszteli az eseményt jelenlétével Jerome Guilbert (párizsi McCann Erickson, ügyfélkapcsolati igazgató). Jerome ügynöksége készítette a George Clooney és John Malkovich karakterére épülő Nespresso kávé reklámszpotját. A kampány a fogyasztók bevonása terén jelentős előrelépést tett, hiszen a szereplők ismertségén túl a közösségi videomegosztókon alkalmazott "történetmesélős, sorozat-megoldásos" technikai kivitelezést tekintve is új alapokra helyezte a márka stratégiai kommunikációs irányát.

Az előadók között lesz Kate Gailbraith (The Economist elemző, zöld-aktivista), aki publicisztikáiban a fenntartható világ kialakulásához kíván hozzájárulni. Kizárólag olyan konferencia-előadások meghívását fogadja el, amelyek támogatóinál az üzletpolitika szerves részét képezi a fenntartható fejlődésre való törekvés.

A konferencia tematikájának kialakításával kapcsolatos visszajelzésekből úgy tűnik, hogy a szakma igényli a változások iránt érdeklődő szakemberek bevonását elősegítő rendezvényeket.

brandfestival_2010_berkes

A BrandFestival operatív szervezői elkötelezettek az ehhez hasonló kontúrélesítő viták irányába, ezáltal lehetőséget nyújtva a vélemény-cserére, a különböző szakmai nézetek ütköztetésére és a lehetséges megoldások felkutatására, új távlatokat nyitva ezzel az üzleti elképzeléseknek.

BrandFestival időpont: 2010. október 21.
Helyszín: Ludwig Múzeum, Budapest
A részletes program megtalálható a www.brandfestival.hu oldalon.
(BrandTrend)