Kategória: Aktuális.

A reprezentatív felmérés az egyik legnagyobb és legátfogóbb fogyasztói tanulmányok egyike Európában, amelyet első alkalommal 2001-ben végeztek el, idén a tavalyi évhez hasonlóan 16 országra terjedt ki (Ausztria, Belgium, Csehország, Finnország, Franciaország, Hollandia, Lengyelország, Magyarország, Nagy-Britannia, Németország, Oroszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svájc, Svédország), és 14 nyelven végezték el.

A kutatás elsődleges célja volt, hogy felmérje, milyen márkák élvezik leginkább a bizalmat a Reader’s Digest magazin európai olvasóinak körében. A 2010-es eredmények összesen 32.163 válasz összegzéséből születtek meg. A válaszadók aránya Magyarországon volt a legmagasabb, 16 százalék.

A Pedigree termékeket a MARS 1991 óta forgalmazza hazánkban. A márka töretlen sikerének oka az állandó kutatás és termékinnováció mellett a felelős állattartás minél szélesebb körben való elterjedését támogató kampányai is, mint az idén már második alkalommal megrendezett Pedigree Örökbefogadási Program, melynek keretében évente 10 millió forinttal támogat a vállalat 5 menhelyet. A márka népszerűségéhez az is hozzájárul, hogy hazánkban, Csongrád-Bokroson van a Mars kisállat-eledel gyára, ahol szárazeledel és jutalomfalat gyártás is folyik. A Pedigree mellett itt még további Magyarországon is ismert és elismert márkák gyártása folyik, mint a Whiskas, Kitekat, Chappi és a Royal Canin termékcsaládok.  Ez a gyár több mint 800 embernek biztosít munkahelyet.

"A magyarországi sikerek elsősorban annak tudhatók be, hogy a vállalat nagy hangsúlyt fektet a folyamatos hatékonyság, versenyképesség fejlesztésére, a minőségre és a kutatás-fejlesztésre, mely területeken a vállalat tovább kívánja erősíteni pozícióit a jövőben is. A hazánkban gyártott termékek az Európai Uniós minőségi elvárásokat is túlteljesítik, így a Pedigree termékcsalád – ahogy az olvasók is szavazatukkal felismerték – kiváló minőségű, és folyamatosan dolgozunk ennek fenntartásán és fejlesztésén fogyasztóink és kedvenceik további megelégedettségére." – mondta Ács Tamás, a MARS Magyarország ügyvezető igazgatója.
(BrandTrend)