Kategória: Aktuális.

novak_peter_origo
Novák Péter Origo vezérigazgató helyettes (Foto: BrandTrend, N97)

"Önmagában a dm-ben a személyreszabottság nem elegendő, fontosabb, hogy releváns legyen. Változatlan az emberek információs igénye, fogyasztani szeretnének és a márkák is kapcsolatban akarnak maradni az emberekkel. Minden más változik. A változás hajóereje a technológiai fejlődés. A targetálás felértékelődik, mérhetőség mindenek felett. Az interakció fontosabbá válik, mint az elérés. A jó marketing kollaboratív, nagylelkű, kísérleti, segítőkész, játékos, személyes és őszinte. Nem arról szól, amit mondasz nekik, hanemm arról, amit együtt csináltok és amit te teszel értük, kampányok helyett beszélgetések – folyamatosan. Az iwiw és az IPTV összekötése nagyon nagy fokú targetálásra képes. Nincs internet vs. dm, a dm digitalizálódik."

math_andras_ringier_
Máth András Ringier kutatási igazgató  (Foto: BrandTrend, N97)

"Messze nem válság reakcióról beszélünk, hanem ez egy felgyorsult átrendeződés.Válság nélkül is ez történne, de hosszabb távon."

dm_szeminarium__6_

"A reklám piaci változás már 2008-ban intenzív volt."

resized__600x436_dm_szeminarium__5_
Reklámköltés változás 2009

dm_szeminarium__8_
A dm piac mérete

dm_szeminarium__10_
A dm részesedése a reklámpiacon.

viniczai_andras_cafe
Viniczai András Cafe Connection ügyvezető igazgató (Foto: BrandTrend, N97)

"A Föld minden lakosára 2 stream video jut. A látogatók havi átlagos növekedése 10%-ot meghaladó. A közösségi oldalak másodlagos video megosztók lettek és a YouTube-hoz hasonló nagy lökést adnak a webvideók terjedésének."

dm_szeminarium__14_
IP forgalom – video

"A mozgóképpel támogatott ajánlatok sokkel hatékonyabbak. Az elsődleges személyes adatok le fognak értékelődni. A viselkedési modell fontosabb ahhoz, hogy releváns infókat juttassunk célba."

terray_tamas_imind
Terray Tamás iMind (Foto: BrandTrend, N97)

"Magyarország fejletlen piac."

dm_szeminarium__16_
Mobile share US

"Az android az élre tör"

dm_szeminarium__17_
Bp menetrend

"279Ft/felhasználó"

csomor_tamas_loweggk
Csomor Tamás Lowe GGK ügyvezető igazgató (Foto: BrandTrend, N97)

"A figyelem időtartama csökken. A 21.században tanui vagyunk az amatőr kultúra mérhetetlen növekedésének. Kapcsolatok illúziója. Amíg a technológia révén egyre közelebb kerülünk egymáshoz, addig egyre inkább megkérdőjeleződik ezen közösségi kapcsolatok mélysége, minősége."

dm_szeminarium__19_
Információs túlfűtöttség

"Saját növekvő online függőségünk mennyire változtatta meg a gondolkodásunkat?"

pogany_andras_leadgeneration
Pogány András Lead Generation ügyvezető igazgató (Foto: BrandTrend, N97)

"USA: 2.9 direct mail / háztartás /nap. Mo.: 1 direct mail / hó. A személyes eladás működik, igény van rá, egyre kevesebben csinálják, mert kevesen képesek rá. Képvielői csapat a helyszínen: 70% plusz értékesítés."

dm_szeminarium__21_
Lassul a piac

"A fogyasztó számára az élmény nem válik szét kommunikációra és értékesítésre, de ha bármelyik nem stimmel, a többi kidobott pénz."

laszlo_gergely_thecook
Dr.László Gergely The Cook (Foto: BrandTrend, N97)

"Kommunikálunk folyamatosan a felhasználókkal, beengedjük őket a kulisszák mögé. A felületek átláthatóak, egyszerűek és igényesek. Triviálisnak tűnik, de a tapasztalatok alapján mégsem bevett fejlesztői szokás."

dm_szeminarium__25_
"You like this"

lakinger_jozsef_vatera
Lainger József Vatera.hu marketing igazgató (Foto: BrandTrend, N97)

"Tény, a megcsalt nőkre sokan gerjednek, de veszélyesek."

trentin_tamas_hirekmedia
Trentin Tamás Hírek Média ügyvezető igazgató (Foto: BrandTrend, N97)

resized__600x402_dm_szeminarium__51_
Vatera Vera Earned, Bought, Owned

resized__600x439_dm_szeminarium__52_
Szórakoztató és releváns tartalom

havasi_Raymond_havasilive
Havasi Raymond Havasi:live ügyvezető igazgató (Foto: BrandTrend, N97)

A pénzügyi válság mellett szakmai válság is van."

resized__600x529_dm_szeminarium__47_
Reklámkerülés Magyarországon

gyorke_daniel_schober
Györke Dániel Schober Information Group ügyvezető igazgató (Foto: BrandTrend, N97)

"Mindenki adatbázist épít. A közösségi adatbázis rendkívül gyors és hatékony, alacsony meddőszórással."

dm_szeminarium__44_
Legismertebb közösségi oldalak itthon

freidler_gabor
Dr.Freidler Gábor ügyvéd (Foto: BrandTrend, N97)

"A közösségi oldalaknál érdemes megnéznünk, hogy a regisztációnál mit pipáltunk ki. A Google gátlástalan és etikátlan. Az Internet túl- és alulszabályozásának rengeteg dilemmája van. A közigazgatásban 30 nap egy pillanat."

barcza_eniko_kutatocentrum
Barcza Enikő Kutatócentrum üzletág igazgató (Foto: BrandTrend, N97)

"Az omnibusz kutatás "fájadalommentes"."

kiraly_andras_soop
Király András Soop (Foto: BrandTrend, N97)

"Egy user átlagosan 26 percet tölt aktívan a FaceBook-on, 17 percet az iwiw-en. Az emberek nem csak az ismerőseik, a brand-ek aktivitásait is nyomon követik."

dm_szeminarium__37_
Közösségi média

szabo_akos_mfactory
Szabó Ákos M Factory stratégiai és üzletfejlesztési vezető (Foto: BrandTrend, N97)

"A megkérdezettek 63%-a regisztrálna olyan adatbázisba, ahol érdeklődési körének megfelelő marketing üzenetet kap, és megbízható brand van a szolgáltatás mögött."

dm_szeminarium__35_
Felhasználók és a mobilmarketing

varadi_miklos_frankbudapest
Váradi Miklós Frank Budapest stratégiai igazgató (Foto: BrandTrend, N97)

"Valós idejű kontaktus. A nagy találkozásnak azonban vannak veszélyei. A közösségi médiában felmerülő kritikák megválaszolására nincs aranyszabály."

winkler_zolt_nemes_attila_kitchenbudapest
Nemes Attila, Winkler Zsolt Kitchen Budapest kommunikációs és stratégiai igazgató 
(Foto: BrandTrend, N97)

"Kultúra nélkül nincs gazdaság."

vamoshegyi_attila
Vámos-Hegyi Attila DMSZ alalnök (Foto: BrandTrend, N97)

"Egyenlőre csak a nagy cégek startoltak rá a mobil marketingre."

dm_szeminarium__28_
Megfontolásra

(BrandTrend)