Kategória: Aktuális.

A BRANDcare kereskedelmi márkát – ami a csatorna értékesítőinek szemléletmódját tükrözi a hirdetői márkák kezelése terén – 2005-ben vezette be a TV2. A testreszabott és integrált megoldások 2010-ben a korábbinál is hangsúlyosabb szerepet kapnak a csatorna és a hirdető partnerek életében. A TV2 BRANDcare osztály a jövőben a magyarországi fejlesztéseken túl a ProSiebenSat.1-cal és annak leányvállalataival szoros együttműködésben dolgozik, hogy a hazai siker nyomán kilenc európai országban bevezetett BRANDcare márka sikereit minél szélesebb körben megismertesse, a külföldi tapasztalatokat pedig a hazai hirdetők marketingcéljainak elérésében is kamatoztatni tudja.

Boncsér Henrietta 2005 és 2009 között a Sláger Rádiónál dolgozott, 2009-ben üzletfejlesztési igazgatóként, korábban marketing kommunikációs vezetőként, 2005-ben pedig vezető kutatóként. Ezt megelőzően az OMD Hungary-nél és a Saatchi & Saatchi-nál, a cég média üzletágánál, a Zenith Mediánál dolgozott médiatervezőként.
(BrandTrend)