Kategória: Aktuális.

A hirdetők szélesebb körben, ugyanakkor pontosabban érik el a célközönségüket a jól irányítható, engedély- és preferencia-alapú mobil-marketing segítségével.

Az Optism kulcsfontosságú jellegzetessége médiaelosztójában rejlik, amely a mobil-szolgáltatók és a hirdetők között közvetít, kiválóan leegyszerűsítve a média-értékesítési folyamatot az átfogó szolgáltatói körnek. Az Optism számos tapasztalt hirdetési és mobil marketing szakértőt fog össze, hogy kereskedelmi kapcsolatokat építsenek globális márkák és ügynökségek felé, így egyesíti a gazdasági rendszert, és lehetővé teszi több mobilszolgáltató átfogó médiakészletének értékesítését.

"A tökéletes készlet magában foglalja a kifejezett preferenciákat is tartalmazó felhasználói engedélyeket, és széleskörű lehetőségeket kell kínálnia, hogy a mobilszolgáltatást valóban fel lehessen használni marketing csatornaként." – mondta David Kyffin, a ROI (Megtérülési) Globális Vezető és Direkt Marketing Képviselője a WPP csoportba tartozó Mediacom-nál. “Az ügyfelek egyre gyakrabban érdeklődnek az iránt, hogy hogyan tudnának több régióban, nagy méretekben hirdetési kampányt folytatni. Az Alcatel-Lucent működési modellje valamint a több mobilszolgáltatóhoz való hozzáférés nagy lépés ezen követelmények felé."

A rendszer lelke egy jól méretezhető, hosztolt hirdetési platform, amely alacsonyabbra helyezi a mobilszolgáltatók piacra lépési korlátját, s egyszerűen és közvetlenül összekapcsolja őket a hirdetőkkel. A műszaki lehetőségeken túl a szolgáltatók részére a piacra lépés támogatását kínálja, amit a hirdetők részére média-értékesítéssel és kampánymenedzsmenttel kombinál. Innovatív üzleti modellt biztosít, amely – az engedélyükkel és az érdeklődési körük alapján – az előfizetők mobiltelefonjaira küldött hirdetések segítségével lehetővé teszi a szolgáltatók részére, hogy jelentősebb szerepet játsszanak ebben a gazdasági rendszerben. A felhasználókat pedig olyan célirányos, ugyanakkor kellemes, az érdeklődési körükre és az életstílusukra szabott kölcsönhatások útján köti össze a kedvenc márkáikkal, mint pl. termékek, szolgáltatások akciós ajánlatai.

Az Alcatel-Lucent lehetővé teszi a mobilszolgáltatóknak – mint az Orange Austria -, hogy összekössék a felhasználóikat a számukra fontos márkákkal, és hogy hozzáférést biztosítsanak információkhoz és ajánlatokhoz. "Az Alcatel-Lucenttel való közös munka segítségével az előfizetőknek többletszolgáltatásként az érdeklődésüknek megfelelő hirdetéseket küldünk, mindeközben komplexebb műveletek nélkül növeljük a bevételeinket." – jelentette ki Juergen Pillinger, az Orange Austria hirdetési vezetője. "A Mobil Hirdetési Rendszer lehetővé teszi célirányos hirdetések küldését, amelyeket az előfizetők meg is szeretnének kapni, míg a hirdető márkák és a médiaügynökségek részére jól irányítható közeget biztosít."

Mivel támogatja a mobilszolgáltatókat abban, hogy biztonságos úton tárják fel ezen értékes lehetőségeket – a médiakészletüket -, és ezzel új szolgáltatásokat és bevételi forrásokat teremtsenek; a Mobil Hirdetési Rendszer támogatja az Alcatel-Lucent application enablement (alkalmazásfejlesztés támogatása) törekvését, amely kombinálja a hálózati szolgáltatók képességeit a web sebességével és innovációjával, így a végfelhasználók és a vállalkozások részére gazdagabb és megbízhatóbb web-szolgáltatást nyújt.

"A töredezettség és a széles körű lehetőségek hiánya visszafogta a mobil hirdetéseket, elriasztotta a hirdetőket és lelassította a növekedést." – mondta Eden Zoller, az Ovum Consumer Practice vezető elemzője. "Az Alcatel-Lucent átfogó stratégiája hatékonyan kezeli ezeket a problémákat, így előrelépést jelent a megfelelő irányba."

"A mobilszolgáltatóknak nagy szerepet kell játszaniuk a mobilhirdetések növekedésében." – mondta Thomas Labarthe, az Alcatel-Lucent Mobil Hirdetések elnökhelyettese. "A mi rendszerünk szabadjára engedi ezt a képességet, és végeredményben impozáns lehetőséget kínál a szolgáltatóknak, a hirdetőknek, és ami különösen fontos, az előfizetőknek."

A mobil hirdetési és marketing területen egyre nagyobb szerepének megfelelően az Alcatel-Lucent a Mobil Marketing Szövetség (Mobile Marketing Association, MMA) kiemelkedő tagja és aktív résztvevője lett, amint azt a 2010. február 15-i barcelonai Mobil Világkongresszuson bejelentették.
(BrandTrend)