Kategória: Aktuális.

A Dove, a hidratálás szakértője, most a férfiak számára készült termékekkel jelenik meg a piacon. A Dove MEN CARE termékcsalád háromféle tusfürdőt és izzadásgátló dezodor spray-t, illetve kétféle izzadásgátló golyós dezodort és egy stift-et tartalmaz. A Dove MEN CARE tusfürdői MICROMOISTURETM technológián alapuló formulát tartalmaznak, amely klinikailag bizonyítottan hatékony a bőrszárazság ellen. 
 
A Dove MEN CARE termékcsalád bevezetése kapcsán a Dove világszerte felmérést készített arról, vajon a férfiak mennyire érzik jól magukat a bőrükben, mi kell ahhoz, hogy kényelmesen érezzék magukat és mennyire komfortosak egy-egy kényelmetlen szituációban. A felmérés – amely Magyarországon 2009 decemberében 250, 35 és 50 év közötti férfi részvételével zajlott – olyan kérdésekre kereste a választ, mint mennyire fontos a diploma vagy a saját autó ahhoz, hogy egy férfi jól érezze magát a bőrében, és például zavarba jönnek-e a férfiak, ha útbaigazítást kell kérniük, tömeg előtt kell beszédet mondani, vagy női higiéniai termékeket kell vásárolniuk a partnerük számára.

Világszinten a férfiak nagy része elégedett, jól érzi magát a bőrében, s közülük 58% ezt úgy definiálta: "elfogadom magam olyannak, amilyen vagyok." Ez az eredmény a legmagasabb az Egyesült Királyságban (75%) és Kanadában (70%), míg a legalacsonyabb Brazíliában (30%). A megkérdezett magyar férfiak 61%-a érzi jól magát a bőrében, s közülük 58% százalék számára ez azt jelenti, hogy elfogadja magát olyannak, amilyen. Ez az átlag egyébként pontosan megegyezik a világszerte végzett felmérés átlagával.

A magyar válaszadók 38%-a szerint akkor érzik magukat jól a bőrükben, ha mind magukkal, mind másokkal szemben őszinték lehetnek, 34%-uk szerint a komfortérzés akkor valósul meg, ha képesek bevallani, amikor hibáztak.
A kényelem érzéséhez a megkérdezett magyar férfiak 83%-a szerint nagyban hozzájárul, ha anyagilag nem szorulnak rá másokra; közel ilyen sokan a komfortosságot azzal azonosítják, hogy biztos párkapcsolatban/házasságban élnek. 73%-uk számára a gyermekvállalás hozzátartozik ahhoz, hogy jól érezzék magukat a bőrükben.

A magyar férfiak általában jól reagálnak a kényelmetlen szituációkra, de a megkérdezettek 85%-a retteg például attól, hogy gyermeke az utcán hisztizni kezd. 59%-uk fél tömeg előtt beszélni és 46%-uk nem szívesen táncol nyilvános helyen. Ez a két szituáció vetekszik az ejtőernyőzéssel, amelyet a válaszadók 64%-a értékelt kényelmetlen helyzetnek.

A válaszadó magyar férfiaknak saját bevallásuk szerint nem okoz gondot, ha tampont kell vásárolniuk (88%), 72%-uk kényelmesen érzi magát fürdőruhában és 68%-uk szívesen jár kondizni. Ugyanakkor 68%-uk fél a fogorvostól és 73 %-uk szerint a kopaszodás nagymértékben csökkenti komfort-érzetüket.

"A Dove büszke arra, hogy értékes párbeszédet kezdeményezett a nőkkel a valódi szépségről." – mondta a felmérés kapcsán Bárdi Éva, az Unilever Kozmetikai üzletág marketing vezetője. "Most ugyanezt tesszük a férfiakkal egy némileg könnyedebb, viccesebb témában. Igazi kaland megismerni, hogy a mai férfiak hogyan viszonyulnak önmagukhoz és mitől érzik magukat kényelmesen a bőrükben."
 
"Az új Dove MEN CARE termékcsaládot azért fejlesztettük ki, hogy a férfiak számára a "kényelmesen érzem magam a bőrömben" kifejezés ne csak átvitt értelemben, hanem szó szerint is igaz legyen." – tette hozzá Szalay Rita, a Dove junior márka menedzsere.

Tilla

Magyarországon a termékcsalád nagykövete Till Attila, aki 3 gyermekes édesapaként saját bevallása szerint jól érzi magát a bőrében. Tilla több olyan helyzetet átélt már, amilyenekkel a felmérés során a válaszadók találkoztak. A saját komfortzónáját ért kihívásokról, a kényelmetlen helyzetekre adott válaszairól rövid filmekben mesél a május elején induló www.dovemencare.hu honlapon, ahol az érdeklődők még többet megtudhatnak a termékekről és tesztelhetik a komfortzónájukat, hogy kiderüljön, ők mennyire érzik magukat kényelmesen a bőrükben.
(BrandTrend)