Kategória: Aktuális.

A djuice és az MTV Magyarország is elkötelezett a tehetséges fiatalok felkutatásában, támogatásában. Az MTV Magyarország brand:new tehetségkutató programja pedig a csatorna arculatába illeszkedő fiatal és tehetséges hazai előadóknak biztosít bemutatkozási lehetőséget.

balazs_brandnewk2

Az új lendületet vett djuice hisz az új generáció zenéjében, ezért teret ad az MTV brand:new zenekaroknak.

A stratégiai partnerek közösen szerveznek országos turnét az öt MTV brand:new csapatnak.

A koncertsorozaton a feltörekvő bandák mellett zenei mentoraik is fellépnek. A már ismert és elismert együttesek között van a The Kolin, a Heaven Street Seven, a Neo, a Nemjuci, Zagar és a Supernem.

A djuice-MTV brand:new turné első állomása a djuice budapesti kiemelt üzletében és buliközpontjában, az U26-ban lesz, melyet a djuice április 9-én nyitott meg. A hagyományos boltoktól eltérően az U26 kávézóként, szórakozóhelyként is működik. Április 30-án Odett, a the (hated) tomorrow, a Hősök, a We Plants are Happy Plants és a Jacked bizonyítja, buliközpontként is megállja a helyét a djuice Nyugati téri központja. A már befutott együttesek közül a The Kolin is fellép.

A nyár folyamán a fiatalok egy hatodik tagot is beszavazhatnak az MTV brand:new csapatai közé.

Az MTV brand:new zenekarok egyike pedig jelölt lesz a Regional Music Awards-on, ahonnan a győztes nemzetközi színtéren is megméretheti magát, hiszen ez jelenti a belépőt a Europe Music Awards-ra, az MTV egyik legrangosabb díjátadó gálájára.

A djuice elkötelezett a hazai, igényes könnyűzene mellett. Vállalja, hogy a reklámfilmjeiben felhasználja az MTV brand:new zenekarok számait, így is ismertséghez segítve a tehetségeket.

A Lightscribblers nevű fényfestő csapatot bemutató filmben a the (hated) tomorrow Discothec című szerzeményét használták, ha pedig valaki a djuice ügyfélszolgálatát tárcsázza, várakozó zeneként Odett Móló című dalát hallhatja.
balazs_nemjuci_zagar2

"Klassz dolog tehetséges fiatalokat valódi lehetőséghez juttatni. A djuice a lehetőségeihez mérten támogatni szeretné a kiválasztott zenészeket és más kortárs művészeket. Ebben kiváló partnerre találtunk az MTV személyében. Külön megtiszteltetés volt számomra a mentorok mellett – mint például Zagar – ezt a feladatot felvállalni." – mondta el Biró Balázs, a djuice igazgatója.
(BrandTrend)