Kategória: Aktuális.

Folyamatosan jelennek meg új technikák, melyek segítségével sokkal közelebb kerülhetünk a fogyasztóhoz és személyre szabottabbá tehetjük üzeneteinket.

Nem is olyan régen sokan még úgy vélekedtek, hogy az online marketing csak egy kiegészítő része lesz a marketing üzletágnak, de napjainkra egy dinamikusan fejlődő ágazattá nőtte ki magát. Vajon mit hoz a jövő? A Menedzsment Fórum ötödik alkalommal megrendezett Marketing Konferenciáján többek között erre kaphat választ az ott megjelenő közönség. A szakelőadók az eseményen olyan technikákat mutatnak be – gyakorlati példákon keresztül – amelyek segítik a ma menedzserét, hogy hatékonyabb és ezáltal sikeresebb legyen a piacon.
Hiszen a megfelelő online stratégia kialakítása, nem csak több fogyasztót, de egyúttal piacvezetői pozíciót is jelenthet.

A tartalomból:
– A hosszú farok üzletpolitika: Milyen előnyt tud nyújtani az offline területekhez képest?
– A niche marketing: Hogyan lehet sikerre vinni akár egy vállalkozást is, az online marketing segítségével?
– Hogyan aknázzuk ki a blogok és a közösségi site-ok adta lehetőségeket? Hogyan fejlődik az internetes társadalom?
– A félreértett forradalmár: Gerilla, vírus vagy csak feltettük a netre? Trendteremtő tartalmak, és az általuk kínált új lehetőségek. Mi terjed el 3 nap alatt az egész világon, és miért?
– SEO, múlt, jelen, jövő! SEO vagy SMO? Mikor melyiket érdemes használni?
Mire alkalmas és mire nem egy CT alapú kampány? Hol vannak az igazi online márkaépítő megoldások, mint a szponzorációk, egyedi együttműködések? Miként mérhető egy online kampány márkaerősítő hatása?

Részvételi díj: 25.000,- Ft áfa 
A BrandTrend  ügyfelei, partnerei számára 15 % kedvezmény!
Tobábbi információk ITT
(BrandTrend)