Kategória: Aktuális.

Ennek az életérzésnek a megtestesítője a Peroni Nastro Azzurro, egy olyan márka, amely az egész világon egyet jelent az exkluzivitással, a "dolce vita" életérzéssel.

kirakat

Az egyedülálló üzletmegnyitón Osvárt Andrea Olaszországban élő színésznő, Gianni Annoni olasz étteremtulajdonos és Tombor Zoltán divatfotós adta át az első Magyarországra érkező Peroni Nastro Azzurro szállítmányt.

"Az Emporio Peroni szalon várakozásaink szerint nagy feltűnést fog kelteni a stílus iránt rajongók körében. Ezzel az üzlettel szeretnénk bemutatni, hogy a Peroni Nastro Azzurro sokkal több, mint egy szuperprémium sör: egy igazi olasz stílusikon, ami legalább olyan divatos és stílusos, mint az Andrássy úton megtalálható többi olasz márka. A termék kiváló minősége és olasz eredete tükröződik a környezetben és az üzlet berendezésében; ezzel is az szeretnénk hangsúlyozni, hogy a Peroni Nastro Azzurro az olasz stílus része a maga könnyedségével, eleganciájával." – tette hozzá Kerekes Péter, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója.

"Nagyon büszke vagyok, hogy a Dreher Sörgyárak portfoliója tovább gyarapszik, és idén bevezethetjük a Peroni Nastro Azzurrót Magyarországon, amellyel tovább szeretnénk erősíteni piaci pozíciónkat a prémium márkák között." – mondta Gary Whitlie, a Dreher Sörgyárak elnök-vezérigazgatója.
(BrandTrend)