Kategória: Aktuális.

A feladat egy integrált kommunikációs kampány koncepció szintű kidolgozása a T-Mobile mobilinternet népszerűsítésére a következő fő üzenettel: "Internet bárhol, bármikor, bárkinek." Az üzenetet termékajánlattal szükséges alátámasztani. A két megadott kötelező eszközre, amely a sajtóhirdetés és a tévészpot, megvalósítási terveket várnak.
A pályázási határidő április 25.

A pályázat további, részletes feltételei a www.reklamhet.hu weboldalon olvashatók. A beérkezett pályázatok elbírálását szakértőkből álló független zsűri végzi. A fődíj 5 db napi belépő a Balaton Sound fesztiválra.

"Bízunk benne, hogy idén nemcsak a szűkebben vett szakmát, hanem a kommunikáció iránt érdeklődő egyetemistákat is sikerül pályázatunkkal a Reklámhét és a szakmai gondolkodás részesévé tennünk." – mondta Liptay Gabriella, a T-Mobile kommunikációs vezetője.
(BrandTrend)