Kategória: Aktuális.

A djuice a jövőben csak 26 év alattiaknak értékesít előfizetéseket és szolgáltatásokat. Tarifáit és márkaszolgáltatásait a 15 és 26 év közötti korosztály igényeinek folyamatos kutatásával és figyelembevételével alakítja. Túllépve a már megszokott telekommunikációs szolgáltatásokon az előfizetések mellé folyamatos közösségi kedvezményeket kínál minden djuice előfizetőnek divatüzletekben, koncerteken, bulikon és partikon. De ugyanígy kedvezményeket biztosít majd kulturális intézményeknél, múzeumok belépőinél vagy könyvesboltokban is.

A többi hagyományos mobilszolgáltatóval szemben a djuice az első nyílt forráskódú mobilmárkaként határozza meg magát. A márka mindennapi működésének meghatározó része a folyamatosan működtetett fogyasztói tanácsadó panel, melynek 15 és 26 év közötti tagjai, kritikájukkal, ötleteikkel külső tanácsadókként segítik a djuice csapat munkáját. Már az elmúlt fél évben is folyamatos tesztelés és kutatás mellett született meg az új djuice.
Így alakultak ki például az új tarifa csomagok (számlás 20, kártyás 29, stb.) és az első olyan közösségi tarifa is, ahol akár 1 millió 15-26 éves fiatal beszélhet
0 forintért egymás közt.

A djuice kivonul a Pannon boltjaiból és saját, országos üzlethálózatot épít. Szolgáltatásait és az előfizetéseket csak az április elejétől folyamatosan nyíló djuice üzletekben lehet megvásárolni. A hagyományos boltoktól eltérően a djuice üzletei, a djuice café-k kávézóként, találkahelyként is működhetnek. Ezt szolgálja az ingyenes internetezési lehetőség, a kávékínálat, a kihelyezett székek és asztalok. Budapesten egy innovatív, Magyarországon még nem ismert értékesítési koncepciót is megvalósít a márka, ez az U26 djuice clubshop. A Nyugati téren, az Eiffel irodaházban április 9-től működő U26-ban az értékesítésen túl, zenei és kulturális programok, előadások, látványkonyha, bár, terasz várja a közönséget. Az U26 djuice clubshop 3 napos programindító és nyitó fesztiválja április végén kerül megrendezésre.

A djuice saját közösségépítő programot indít. A MyLife nem egy hagyományos hűségprogram, nem a djuice-nál elköltött forintokért jutalmazzák az előfizetőt, hanem a fiatalok életének egyéb területein folytatott tevékenységeket, elért eredményeket honorálják. A sportolással, tanulással, környezetvédelemmel kapcsolatos aktív és hasznos időtöltést is extra pontokkal díjazza a MyLife rendszer. Pontot ér, ha a közösség tagja nyelvvizsgát szerez, ha rendszeresen sportol, ha örökbefogad egy állatot, vagy ha elmegy megnézni egy kiállítást múzeumban. A MyLife részesei csak a djuice ügyfelei lehetnek. Az előfizetéskor kapott és a mobiltelefonokra ragasztott RFID-matrica (Radio Frequency IDentification) lesz a közösségi azonosító. Ezzel az azonosítóval érhetőek el továbbá 10-20 százalékos kedvezmények a partnerüzletekben vagy egyéb programokon. A divatüzletekbe RFID-leolvasókat telepít a djuice, a koncerteken, kulturális rendezvényeken pedig mobil leolvasók biztosítják a kedvezmény igénybevételét. A közösségépítő program on-line felülete lehetőséget fog nyújtani arra is, hogy a fogyasztók maguk szavazzák majd meg, milyen programokat támogasson a djuice. 

A djuice jelenleg hat országban, 10 millió előfizetővel rendelkezik. Magyarországon már hat éve van jelen és több mint 400,000 előfizetője van. A norvég Telenor szabad kezet adott a magyar djuice csapatnak, hogy megújítsa a fiataloknak szánt nemzetközi márkáját, és növelje piaci részesedését. A 20 fős csapat leválik a Pannontól, és az állandó elérhetőség jegyében ügyfelei közelébe, a Nyugati téri U26 djuice clubshophoz telepíti irodáját.

djuice_biro_balazs2

"Tudjuk, hogy nem lehet a fiatalok helyett kitalálni, hogy mit szeretnének. Ezért változtattuk meg működésünket, tarifáinkat, szolgáltatásainkat. A három nagy mobilszolgáltató nem azt adta, amit ők akarnak, mi azt vállaltuk, hogy a djuice ezentúl szinte együtt lélegzik velük." – tette le hitvallását Biró Balázs, a djuice új vezetője.

"Az idei év a Pannon életében több szempontból is izgalmas változásokat hoz. A Telenor név bevezetése mellett saját útjára engedjük fiatalokat megcélzó márkánkat, a djuice-t. A djuice a mai nappal kiköltözik törökbálinti irodánkból, menedzsmentjük szervezetileg is elkülönül tőlünk, tarifáikat maguk alakították ki, saját bolthálózatukat függetlenül építették ki. A Telenor világszínvonalú technikai háttere és tudása biztos hátországot jelent számukra is.
A djuice csapatának nagyon sok sikert kívánunk. Mint egy gondos szülő engedjük őket felnőni, reméljük, hogy az új stratégiával sikerül nekik további előfizetőket megnyerni. A djuice mindössze 20 fős csapata bizonyára okoz majd nekünk is meglepetéseket. A jövőben lesz olyan terület, ahol versenytársak leszünk, de a Telenor Csoportban mindannyiunk számára inspirációt jelent az, ha egy dinamikus, fiatal csapat lép a telekommunikációs piacra teljes értékű szereplőként. Sok sikert kívánunk nekik!" – mondta Anders Jensen a Pannon CEO-ja.
(BrandTrend)