Március 1-től az Adaptive Media Sales House-al szerződött a HetiVálasz.hu. A havi szinten 320.000 egyedi látogatót (Medián Webaudit) elérő oldal ügynökségi értékesítését bízta a hazai piac vezető független értékesítő szervezetére. Ugyancsak a cég értékesíti márciustól a Klubrádió online hírportáljának felületeit (havi 62.000 egyedi látogató, Medián Webaudit) az ügynökségek felé.
A nagy elérés mellett egyedi, kreatív megoldásokra is nyitott oldalakkal kívánja bővíteni csomagjait az Adaptive.
"Ezek a minőségi oldalak is jól kapcsolódnak az Adaptive ügyfeleinek magas elvárásaihoz. Bár mérföldkőként elértük a havi egymillió egyedi látogatót a Hír csomagunkkal, azonban további oldalakkal tárgyalunk az együttműködés lehetőségeiről." – mondta Sopov István, az Adaptive ügyvezető igazgatója.
Az Adaptive Media olyan prémium oldalak értékesítését fűzte egybe, mint a januárban csatlakozott Nol.hu, a megújult Tv2.hu, Piacésprofit.hu, 168óra.hu, Hírek.com, valamint a Ma.hu. (BrandTrend)