A Médiaunió Alapítvány elnöksége második körben, a shortlist-et követően értékelte az ügynökségi pályázatokat. Pályázatában a Carbon Group és a Próbakő erős Public Relations koncepcióval indult és a személyes kontaktusra épülő stratégiai irányt vázolt fel.
A Médiaunió reklámszakmai zsűrit állított fel a beérkezett pályaművek elbírálására. Insightok okán számos érintettet is megkérdeztek a beérkezett pályaművek elbírálásakor. Az érintettek ellenőrizték, hogy a pályázók helyesen értelmezték-e a szakmai briefben írottakat, majd a tényleges kreatív szakmai zsűri tekintette át a pályaműveket. Geszti Péter, Gerendai Károly és Pusztay András a Médiaunió Elnökségi tagjai, valamint Tordai Péter, az ADCH alelnöke, és Kaszás György felkért szakértő bírálta el a hét beérkezett jeligés pályázatot.
A Médiaunió Elnöksége köszönetét fejezi ki a pályázó ügynökségeknek, hogy elindultak a megmérettetésen, a média-, és ügynökségi valamint gyártói összefogással megvalósuló társadalmi célú kampány integrált kommunikációs megoldásokra kiírt tenderén.
(BrandTrend)