Kategória: Aktuális.

A MESE pályázatának célja az volt, hogy a hallgatói lapok mellett teret biztosítson a kampuszok online kommunikációs tevékenységének bemutatására. őri András, a Diákhitel Központ kommunikációs igazgatója adta át az Év Campus Honlapja díjat, melyet idén másodszor osztott ki a MESE. "Több oktatási portálra lenne szükség, hiszen a 71 felsőoktatási intézmény és közel 200 kar ellenére csak 20 honlap működik." – mondta.

Neltz János a zsűri elnöke, a Magyar Rádió szerkesztője a díjak átadásakor elmondta: az egyetemi és főiskolai médiumokban látja a jövőt, ők tudják megreformálni a magyar sajtót, rajtuk áll az újítás.

bkf_honlap

A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola honlapja az idei tanév kezdetére formailag és tartalmilag is megújult. Ezt a Heller Farkas Főiskolával lezajlott integráció mellett egy új szemlélet bevezetése indokolta. Ennek lényege, hogy a honlap a főiskola főbb célcsoportjainak (hallgatók, felvételizők, munkatársak és alumni) igényeit tartsa szem előtt. Ennek köszönhetően a négy fő felhasználói csoport maximum két kattintással eljuthat az őt érdeklő tartalomhoz. A legfontosabb interaktív tevékenységeket más felületeken, a közösségi médiában (http://www.facebook.com/BKFBudapest, http://twitter.com/BKFBudapest) végzi a főiskola. A honlap a gyengén látók érdekében akadálymentesített változattal is rendelkezik (http://www.bkf.hu/akadalymentes/index.php). Külön microsite szól a felvételizőknek (http://felveteli.bkf.hu), hiszen tartalmi szempontból sajátos igényekkel rendelkeznek.

A megújult honlapot a Mátai és Végh Kreatív Műhely tervezte.

A felkért elbíráló szakmai zsűri tagjai:
– Varga István, Internet Marketing Klub elnöke, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, az Év honlapja díj alapítója
– a Magyar Reklám Szövetség képviselője
– Zákányi Virág, mb. főszerkesztő, Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség
– Cséve Gábor, művészeti vezető, HVG
– Sáfrány Zsuzsa, a neo Contant vezetője, neo Interactive, digitális ügynökség
– Roman Balázs, főszerkesztő, Kreatív online
– őri András, kommunikációs igazgató, Diákhitel Központ
(Edupress-BrandTrend)