Kategória: Aktuális.

Öcsi bácsi "fellépését" a kampányindító sajtógálán egy Közép-Európában egyedülálló, interaktív holografikus technikai bravúr tette lehetővé, ebben a formában a világon először.

A Szentkirályi most induló kampányában fontosnak tartja a "jövő lehetséges legendáinak" felkarolását és lelkesítését is: 9 fiatal közül Bedi Noel lett az a szerencsés futballakadémista, aki a technika segítségével együtt játszhat a világsztárral a Szentkirályi legújabb reklámfilmjében.

szentkiralyi_puskas_3

A világ futballrajongóinak kedvence, Magyarország örökös csapatkapitánya, Puskás Ferenc lett a Szentkirályi új arca 2010-ben, a 19. labdarúgó-világbajnokság évében. A Real Madrid és a magyar válogatott virtuóz csodajátékosa a mai napon a technika segítségével "átvehette" Luís Figo után a Szentkirályi-címeres 10-es mezt Balogh Leventétől, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetőjétől.

resized__600x390_szentkiralyi_puskas

Több okból esett a cég választása a legragyogóbb futballcsillagra, Puskás Ferencre. A magyarság 20. századi szimbóluma sokszor nem kapta meg a kellő figyelmet hazájától, éppen ezért a cég az iránta való tisztelettel Magyarország sikereire, hírességeire és értékeire hívja fel a figyelmet. A Szentkirályi ezúttal olyan személyt választott hazánk "nagykövetének", aki világhírű és egyben magyar legenda.
Öcsi bácsi a napokban (április 1.) töltené be a 83. életévét, akinek még ma is számos módon ápolják emlékét világszerte: 2009-ben a FIFA megalapította a legszebb gólért járó Puskás-díjat (amelyet első alkalommal Cristiano Ronaldo érdemelt ki); a sokak példaképéről szóló Puskás Hungary életrajzi film a 2010-es Filmszemle legjobb dokumentumfilmje lett és több külföldi díjat nyert; idén lesz az 50. évfordulója "Pancho" egyik legismertebb mérkőzősének (Real Madrid – Eintracht Frankfurt, 7:3), ahol az azóta is rekordnak számító 4 gólt rúgta. (Ennek emlékére kapta meg a jogot Madrid a Bajnokok Ligája 2010-es döntőjének megrendezésére.)

"A világon bárhol járok, a legismertebb magyar szó az, hogy Puskás. Ki képviselhetné méltóbban márkánkat itthon és külföldön, mint a legsikeresebb magyar? Akire amellett, hogy nagyszerű játékos volt, kiváló emberi tulajdonságai és legendás hazaszeretete miatt is büszkék vagyunk." – mondta Balogh Levente.

szentkiralyi_puskas_2

A Szentkirályi rendkívül hálás Puskás Ferenc családjának a támogatásért és segítségért, amit a kampány előkészületeinél és a sikeres megvalósítás érdekében tett. Az eseményre hazautazott Puskás lánya Anikó és unokája Elisabeth, valamint a sajtótájékoztatón jelen volt felesége is. "Meglepődtem, és nagyon örültem, amikor felvetődött, hogy Öcsi legyen a Szentkirályi reklámarca. A férjem számára is megtiszteltetés lenne madridista "sporttársától", Luís Figótól – akit magam is nagyra becsülök – átvenni a stafétabotot. A családunknak azért is különösen kedves a felkérés, mert minőségi magyar termék kampányáról van szó, és nagyon fontosnak tartjuk a magyar cégek sikereit. A Szentkirályit pedig szívesen fogyasztják unokáink, dédunokáink is, nem csak akkor, amikor éppen itthon vannak, hanem a cég jóvoltából odahaza, Spanyolországban is." – nyilatkozta Erzsébet asszony.

A Puskás Ferencet "életre keltő" holografikus technikai bravúrra interaktív sajtótájékoztató formájában a világon először itt Magyarországon került sor. A Screeen Média és többek között Jérémy B. Caravita, a "special effect" világhírűvé vált francia maszkmestere váltotta valóra a legendás Aranycsapat kapitányának élethű megjelenítését a Budapesti Történeti Múzeumban. A Közép-Európában egyedülálló csúcstechnológiának köszönhetően a látványos színpadi show elemek mellett Öcsi bácsi "tevékeny részese" volt a sajtótájékoztatónak: beszédet mondott és válaszolt az újságírói kérdésekre.

Az országos előválogatás eredményeként a több száz fiatal futballakadémista, vagyis a "jövő lehetséges legendái" közül Bedi Noel, a szombathelyi Illés Akadémia játékosa nyerte el a lehetőséget, hogy a technika segítségével együtt szerepeljen a "kispesti csibésszel", a Nemzet Sportolójával, a Szentkirályi legújabb, hamarosan képernyőre kerülő reklámfilmjében.
(BrandTrend)