A nagy hagyományokkal rendelkező termék a promócióval egyidejűleg került belistázásra a diszkont áruházláncba.
A Vénusz étolajat népszerűsítő promóció országos lefedettségű. Az akcióban azon vásárlók vehetnek részt, a a magyarországi LIDL áruházak valamelyikében 2009. december 10. és 2010. március 10. között, legalább 1 liter Vénusz étolajat vásárolnak és sms-ben beküldik a meghatározott üzenetet.
A promóció rendhagyó módon a Rafinanz Kft. ötletéből eredően valósult meg. A Rafinanz Kft. a játék húzónevének Giannit, a LIDL arcát választotta, ezzel teremtve meg a lehetőséget a LIDL-ben zajló promócióhoz. A Vénusz számára létrejött új disztribúciós ponton három hónapig folyik a nyereményjáték. A Rafinanznak a promóció kitalálásán túl feladata volt a "Szeretet minden fogáshoz" néven zajló promóció kivitelezése, azaz a promóciós mechanizmusok kialakítása, az akció beharangozása, folyamatos kommunikációja, a sorsolások lebonyolítása valamintaz ajándékpiramis felépítése is.
A játék során 3 sorsolásra kerül sor, melyek havonta zajlanak az akció időtartama során. A promóció sorsolásonkénti főnyereménye, egy 100 000 Ft értékű "Vacsora Giannival", mely során Gianni Annoni házhoz megy és a nyertes otthonában 4 személyes vacsorát főz. A második díj szintén sorsolásonként 10 db 20.000 Ft értékű vacsora voucher a Pomo D’oro étterembe, míg a harmadik díj, 60 db negyedéves Nők Lapja előfizetés.
A Rafinanz a promóció kommunikációjához POS anyagokat, printhirdetéseket, rádiós spotokat használ. A használt POS anyagok: szórólap, A1 méretű POS belógató tábla az üzletekben és hirdetés a lánc akciós flyer nyomtatványában A kampány során a promóció hirdetése több alkalommal jelenik meg a Nők Lapjában, a Nők Lapja Konyhában és a Metropolban. A rádió kampány a Juventus rádióban és további 12 vidéki rádióban zajlik.
(BrandTrend)