Kategória: Aktuális.

A Fortune Magazine toplistája egy-egy iparág legelismertebb szakemberei – vállalatvezetők és elemzők – véleménye alapján állt össze, akik 33 ország 667 cégét kilenc ismérv alapján értékelték. A Nestlé valamennyi vizsgálati szempont – a befektetések, az innováció, a nemzetközi versenyképesség és a vállalati felelősségvállalás terén is – a legjobbnak bizonyult a végfogyasztónak szánt élelmiszeripari termékek (Consumer Food Products) kategóriában. A megkérdezett 4170 szakember véleménye alapján a Nestlé az összevont toplistán 34. helyezést ért el.

Nestle_K_F_kozpont_Sansepolcro_Olaszorszag

A leginnovatívabb élelmiszeripari vállalatok között szerepel a Nestlé a Fast Company Magazine 2010-es világranglistáján is: az elismert amerikai üzleti szaklap nemzetközi rangsorán negyedik helyezést ért el. A Nestlé kiemelkedő kutatási és fejlesztési tevékenységének köszönheti az elismerést, a bírák különösen a funkcionális – ásványi anyagokkal és vitaminokkal dúsított, kedvező tápértékű – élelmiszerek előállítása terén felmutatott eredményeit tartották egyedülállónak.

Nestle_K_F_kozpont_Tours_Franciaorszag

A Nestlé K F tevékenységéről
A Nestlé évente közel 2 milliárd svájci frankot költ élelmiszeripari kutatási és fejlesztési tevékenységre. A vállalat nemzetközi K F hálózata világszerte 28 kutató, fejlesztő és technológiai központból áll. A svájci Nestlé Research Center a világ legnagyobb magántulajdonban lévő táplálkozástudományi kutatóközpontja, ahol 50 nemzet több mint 300 tudósa tevékenykedik. A Nestlénél világszerte mintegy 5000 szakember dolgozik a termékek tökéletesítésén és újak kifejlesztésén. Az eredményeket a helyi fogyasztói igényekhez igazítják – ilyen munka folyik például a Nestlé szerencsi érzékszervi laboratóriumában, ahol ízszakértők bevonásával tökéletesítik a hazai piacra kerülő termékeket.  

Fortune Magazine: http://money.cnn.com/magazines/fortune/mostadmired/2010/snapshots/6126.html

Fast Company Magazine:
http://www.fastcompany.com/mic/2010/industry/most-innovative-food-companies
(BrandTrend)