Kategória: Aktuális.

Bartók János hozzátette: "Együttműködő partnerük, a Company Success már több éve végez direkt marketing tevékenységet, s tapasztalta, milyen következményei vannak annak, ha egy piaci szereplő illegálisan használ fel adatokat."

A Company Success Kft. ügyvezető igazgatója kifejtette: "Sajnos, korábban mi is használtunk fel illegálisan adatokat, amiért a bíróság megbüntetett bennünket. Mindebből tanultunk. Elköteleztük magunkat a legális tevékenység mellett, s ezért támogatjuk a TeleDatát a direkt marketing piac jogszerű működésének kiterjesztésében."

 Az együttműködés során a két cég egyebek mellett egy rádióműsorban közösen hívja fel a figyelmet a legális adatfelhasználás előnyeire, s az illegális tevékenység következményeire. Ezen túlmenően a Company Success és a TeleData felszólítja a piaci szereplőket a jogtiszta források szabályszerű felhasználására.

A TeleData és a Company Success hangsúlyozzák: a jogtiszta források legális használata minden direkt marketing piaci szereplő érdeke. Csak ez teszi lehetővé a tiszta piaci versenyt, ahol a szolgáltatók azonos feltételek mellett végzik tevékenységüket.

A csalóknak pedig nemcsak a lebukástól és a pénzbeli bírságtól kell tartaniuk, figyelembe kell venniük azt is, hogy az illegális adatfelhasználás már önmagában véve is gazdasági kárt okoz nekik, ha kéretlen levelet küldenek ki dm-tevékenységre letiltott címre. Egyrészt ezek a személyek egyre gyakrabban hivatalos formában is kifejezik nemtetszésüket, másrészt biztosan nem reagálnak vásárlással a dm-ajánlatra.
A direkt marketing piacon évek óta problémát jelent az illegális adatfelhasználás. Bár pontos számok a rejtett tevékenységről jellegéből adódóan nincsenek, a kutatások szerint a legtöbben a hirdetői és ügynökségi oldalon is úgy gondolják, hogy a piaci szereplőknek csak az 50-60 százaléka használja legálisan az adatbázisokat, listákat.
(BrandTrend)