Kategória: Aktuális.

Az MFP konferenciasorozatának részét képező eseményen kiderül, a magyar fogyasztó mennyire érdeklődik a köz dolgai iránt, továbbá, hogy milyen döntési folyamat determinálja politikai választását. A szakkonferencián megvizsgálják, hogyan gondolkodnak az urnaéretté lett elsőszavazó ötödgenerációk, illetve miként befolyásolja – ha befolyásolja – a politika a fogyasztói magatartást. Fény derül arra is, hogyan válhat politikai síkon aktívvá egy-egy fogyasztói csoport, hogy vannak-e élménykeresők a politikafogyasztók között, illetve, hogy mennyiben jelenik meg a személyes brand a vezérdemokrácia korában.

A vállalati szférában, valamint az önkormányzatoknál és a közhivatalokban tevékenykedők érdeklődésére számot tartó eseményen neves márka- és kommunikációs valamint kampányszakemberek, újságírók és kutatók fejtik ki véleményüket a politika és a közügyek fogyasztóiról.

A nap moderálását Martin József Péter újságíró, a Figyelő egykori főszerkesztője vállalta el.

További információ: http://www.magyarfogyaszto.hu/kozugyek.htm
(BrandTrend)