Kategória: Aktuális.

A verseny november közepétől zajlott az interneten. A www.evhangja2009.hu microsite-on lehetett jelentkezni a megmérettetésre, mely láthatóan igen népszerű volt a fiatal és a fiatal felnőtt célközönség körében.

EvHangja__6_
Foto: BrandTrend (N97)

A verseny zsűrizését Tóth Vera, a 2006-os Megasztár győztese, így a 2006-os  Év Hangja, Bagi Iván humorista és múltját tekintve hangspecialista, és Harsányi Levente rádiós műsorvezető végezte.

NaviHangja
Hertz Péter

Az Év Navigációs Hangja versenyre végül a weben jelentkező, több mint ötszáz versenyzőből a zsűri tizennégyet juttatott tovább a döntőbe. Mivel a Rádió1 reggeli műsorából is bekerült egy versenyző, így összesen 15 versenyző közül választhatták ki a szavazók a fülüknek legkedvesebb navigációs hangot, aki Szutter Ádámot és Bakonyi Zoltánt is megelőzve Hertz Péter lett.

EvHangja__8_
Foto: BrandTrend (N97)

ő jogosult tehát a következő egy évben az Év Navigációs Hangja címre, illetve természetesen őt illetik a főnyeremények is.

EvHangja__1_
Foto: BrandTrend (N97)

Az Év Navigációs Hangja verseny nyertesén kívül még értékes nyerményt vehetett át Papp-Kuster Ádám is, aki az Év Freestyle Navigációs Hangja kategóriában lett közönségdíjas.

A verseny kommunikációja főleg online felületeken zajlott, mint például a Facebookra fejlesztett FanPage és az iWiW alkalmazás, amik nagyban hozzájárultak a kommunikáció vírus jellegű terjedéséhez. Mindezek mellett a tradicionális kommunikációs eszközök sem szorultak háttérbe, hiszen a sajtó és indoor felületek,  továbbá a rádió és a banner kampány kifejezetten az adott megjelenési felületre készültek. A poszterek vizuálisan is utaltak megjelenési helyükre, az online banner pedig navigációs utasításokat adott az egeret mozgató felhasználónak, azaz a kurzort pixelenként a hirdetési felülethez navigálta.

A kampány sikerét mutatta a több mint 10.000 felhasználói regisztráció, illetve az oldalon eltöltött időtartam is, mely átlagban meghaladta a 7 percet – ez figyelemre méltóan magasnak számít, tekintve a microsite  promociós mivoltát.

A kampány koncepcióját, arculatát, média stratégiáját, továbbá egyéb hirdetési és tartalmi fejlesztését a HD Group Kommunikációs Ügynökség végezte, aki mindkét vállalat szerződéses partnere.
(BrandTrend)