Kategória: Aktuális.

A L’Occitane teljes körű marketingkommunikációs feladatokra vonatkozó megbízást adott az Insomnia Reklámügynökségnek, amelynek keretében az ügynökség előkészítette a francia natúrkozmetikumok forgalmazásával foglalkozó cég karácsonyi promócióját, online kampányt tervezett hozzá és koordinálta a L’Occitane első jótékonysági akcióját.

loccitane_illatvarazslat_7

loccitane_illatvarazslat_9

Az "Illatvarázslat a Vakok Szövetségéért" programban sztárok váltak egy rövid időre illatszerárussá a Mammut 2. bevásárlóközpontban található üzletben, elősegítve azt, hogy az értékesített karácsonyi ajándékcsomagokból minél nagyobb összegű bevételt ajánlhasson fel a L’Occitane a Vakok Szövetségének. Az akcióban közreműködött Barabás Éva, Csomor Csilla, Kovács András Péter, Kovács Ágnes, Kovács Katalin, Schell Judit, Szabó Erika és Szabó Győző – közülük többen vállalták, hogy szívesen részt vesznek majd a tavaszra tervezett "Illatok kertje" létrehozásában, amely a Vakok Intézetének belső udvarán kaphat helyet.

Az Insomnia Reklámügynökség meghívásos tenderen nyerte el a megbízást, amelytől a L’Occitane elsősorban márkaismertségének növelését, legnépszerűbb üzletének forgalomnövekedését várja.
(BrandTrend)