Kategória: Aktuális.

A Republic Group is dolgozik az M&M’ márkán

Az ügynökség az ATL-kommunikáció irányvonalait szem előtt tartva, a kötelező  nemzetközi márka-elemeket beillesztve a központi kreatív stratégia kidolgozásáért és a speciális megjelenésekért felelős. Így a 2010-es évtől a "csak a szádban és nem a kezedben" olvadó csoki golyók többek között új szlogennel és az eddigieknél színesebb és feltűnőbb aktivitásokkal veszik célba a fogyasztókat.

 A Republic lett a Bang&Olufsen magyar ügynöksége

Ennek első lépéseként már elkezdődött a márka digitális stratégiájának és online jelenlétének megtervezése. A Bang & Olufsen valószínűleg mindenki számára ismerős, akinek a különleges formatervezés, a csúcsminőség és a prémium kategória a gyengéje, ha elektronikai cikkekről van szó. A vállalatot 1925-ben alapította két dán mérnök Peter Bang és Svend Olufsen.
A formatervezést eleinte Peter Bang-nak és Svend Olufsennek köszönhettük, majd a 70-es években jött Jacob Jensen aki felfrissítette a kollekciót a jövőbe mutató csúcstechnológiás design-al. Napjainkban David Lewis a főtervezője a cégnek. Neki köszönheti a vállalat mai arculatát.
(BrandTrend)