Kategória: Aktuális.

A regionális cégcsoport fontosnak tartja, hogy kommunikációvezérelt tanácsadóként élenjáró legyen a külső és belső érintettekkel folytatott interaktív kommunikációban.

A magyarországi vállalatok körében még nem elterjedt ez a típusú, nyílt kapcsolattartás, de külföldi tapasztalatok sokasága bizonyítja szükségességét.

A közösségi csatornák szisztematikus feltérképezésére és a közösségi média által kínált lehetőséget kihasználása mögött a Braun & Partners Network azon törekvése áll, amely az érintettekkel való folyamatos párbeszédre helyezi a hangsúlyt.

A B&P célja, hogy a blogok, mikroblogok és közösségi oldalak segítségével új teret nyisson a vélemények kifejtésének és meghallgatásának; az információszolgáltatásnak; a valós reakciók azonnali megismerésének és a közös gondolkodásnak. A cég oldaláról mindez gyorsaságot, rugalmasságot és érdekes tartalmakat, illetve a közösségimédia-felelős személyében legalább egy teljes embert kíván. A közösségimédia-felelős dolga, hogy megtalálja és kihasználja azokat a lehetőségeket, amelyek révén a B&P Network mint márka a belső érintettek aktív részvételével a közösségi média őszinte és friss tereiben megmutatkozhat. ő felel azért is, hogy cégcsoport vállalatai és a vállalatok munkatársai mint a legfontosabb belső érintettek minden segítséget megkapjanak ahhoz, hogy ezekben a terekben magabiztosan igazodjanak el. Feladata továbbá a közösségi platformok folyamatos figyelése, a stratégia kidolgozása, a munkatársak bevonása a szakmai kommunikációba, illetve a vállalat közösségi aktivitásainak koordinálása. A vállalat a közösségi média felelősi feladatra Horváth Cecíliát, a cégcsoport nemzetközi ügyekkel foglalkozó munkatársát nevezte ki.

"A Braun & Partners Network szolgáltatásai – Magyarországon a brand management, a CSR management, a reputation management, a knowledge management, illetve a Magyar Fogyasztó Platform – eltérő módon ugyan, de eddig is részesei voltak a közösségi térnek. A jövőben ez a jelenlét azon túl, hogy stratégiára épülő, intenzív és egymást erősítő lesz, az érintettek, mint közösség számára is izgalmas tartalmakkal szolgál." – összegzi az új pozíciótól várt változásokat Iglódi Csaba, a Braun & Partners Network partnere.
(BrandTrend)