Kategória: Aktuális.

Frank Williams, az AT&T Williams csapatfőnöke a döntés kapcsán elmondta:  "A választásunk két igazi egyéniségre esett: Rubens Barrichello-t nem kell bemutatni, az egyik legtapasztaltabb pilóta a mezőnyben, szenvedélyes és tehetséges versenyző, aki idén is keményen harcolt a világbajnoki címért. Nico Hulkenberg pedig született pilóta, aki 2009-ben kezdőként megnyerte a GP2-es sorozatot, előzőleg pedig a Forma 3 Eurosorozatot, a Formula Masterst és az A1 GP-t."

Nagy Zsolt Csaba, a HELL nemzetközi marketingigazgatója az új pilóták érkezése kapcsán hangsúlyozta: "Az AT&T Williams magyar szponzoraként büszkék vagyunk rá, hogy az idei világbajnokság bronzérmesét Rubens Barrichello-t, és a jövő reménységének tartott Nico Hulkenberg-et támogathatjuk pokoli energiánkkal. Biztosak vagyunk benne, hogy a szerződés megkötésekor kitűzött céljaink az új pilóták leigazolásával és a csapat várható sikereivel hamarabb teljesülhetnek."

HELL energiaital
A márka és a termék 2006-ban született, először Magyarországon került bevezetésre, de az exportstratégiának köszönhetően ma már a világ 16 országában elérhető, többek közt Romániában, Szlovákiában, Franciaországban, Németországban és Izraelben. Magyarország piacvezető energiaitala nagy sikerrel vett részt a párizsi SIAL, a kölni ANUGA és a moszkvai WORLD FOOD kiállításokon. A moszkvai rendezvényen elnyerte a „Legjobb új piacra lépő termék” és a „Legjobb energiaital” díjat. A HELL aktív támogatója a technikai sportoknak – például rally, drift – és a könnyűzenének is. A termék értékesítése az elmúlt 3 évben dinamikusan növekedett, 2008-ban meghaladta a 100 millió darabot.
HELL energy cegcsoport
A 100%-os magyar tulajdonban álló cég a HELL márka tulajdonosa. A magyarországi központ mellett 3 kontinensen rendelkezik irodákkal és önálló értékesítési, illetve logisztikai rendszerekkel, így például Romániában, Új-Zélandon vagy Hong Kongban. A cég fő tevékenységei közé tartozik az energiaital és az édesség gyártás és forgalmazás. A cégcsoport forgalma 2008-ban meghaladta a 15 milliárd forintot.

(BrandTrend)