Kategória: Aktuális.

Az Econet igazgatóságának elnöke elmondta, hogy egy új országos médium felépítésével szeretnék kiszélesíteni a jelenlegi portfóliójukat. A cég tulajdonában lévő különböző reklámfelületeket a jövőben egy egységes sales-csoport fogja értékesíteni.

Balázs Csaba szerint a sales house konstrukció használata megfelelő módja egy vállalkozás racionális működtetésének. Hozzátette: nem ért egyet azokkal a kritikákkal, amely szerint minimális árbevétel jelentkezik majd a cégnél, emiatt pedig az állam rosszabbul jár.
Az Econet igazgatóságának elnöke hangsúlyozta, hogyha az ember portfoliót épít, akkor ezzel a konstrukcióval a keresleti-kínálati hullámokat ki tudja simítani, és egy kiegyensúlyozottabb gazdálkodást tud elérni.

Balázs Csaba az árbevételi várakozásokról egyelőre nem akart nyilatkozni, ugyanakkor úgy vélte, hogy a kereskedelmi rádiós piacban még lehetnek további potenciálok. Kiemelte: jó üzletnek látják az országos kereskedelmi rádió működtetését, főleg akkor, hogyha ezt más média elemekkel együtt "szinergikus kapcsolatban" tudják értékesíteni.

Az országos rádiófrekvenciákra kiírt pályázaton nyertes FM1 konzorcium mögött álló csoport első embere hangsúlyozta, hogy a híresztelésekkel ellentétben ők nem beszélgetős-politikai, hanem zenés rádiót fognak indítani, ahol 35 százalékban magyar zenét sugároznak majd.

A bejelentést a piacon kedvezően fogadták a befektetők; az Econet részvényeinek árfolyama tegnap kiemelkedő forgalom mellett mintegy 8 százalékos emelkedéssel zárt. A papírok kereskedését egy időre fel is kellett függeszteni 10 százalékot meghaladó drágulás miatt a tegnapi és a mai kereskedés folyamán is.
(www.gazdasagiradio.hu)