Kategória: Aktuális.

Ezentúl napi 2-3 videó is lesz, amelyek önálló honlapon (www.cafetv.hu) érhetők el. Immár nem pusztán önálló videókról van szó, hanem tulajdonképpen egy online tévéről, ahol a nézők témák szerint rendezett csatornákat találnak, rendszeresen bővülő tartalommal.

Az oldal első körben 9 csatornával indult, melyek témái: Baba-mama, Divat, Egészség, Ezo, Gasztro, Otthon, Szépség, Szex és Sztárok. Azaz azok a témák, amelyek a Nők Lapja Cafe olvasóit érdeklik, ezentúl nem csak elolvashatók, nem csak képekkel illusztráltak, de sok esetben mozgókép formájában meg is nézhetők. A videók átlagosan 2 perc időtartamúak, tehát ilyen rövid idő alatt képbe hozza a nézőket egy-egy témával kapcsolatban.

A CafeTV-t készítő stáb kis létszámú (jelenleg körülbelül 5 fő dolgozik a műsorok elkészítésén), az anyagok professzionális minőségben készülnek, egyébként külső gyártásban, ami rendkívül költséghatékonnyá teszi az online tévés projektet. Az anyagok feliratozva, feltöltve, HD-ban, broadcast minőségben forgatva készülnek. A készítői szerepek összemosódnak, ma már mindenkinek értenie kell mindenhez.

Az internetes videó esetében – megfelelően tálalva – nem okoz gondot akár egy konkrét termék elhelyezése sem.

Az Újmédia-divízió nemrégiben magas technikai felszereltségű saját videostúdiót is épített. Itt stúdióbeszélgetések, termékbemutatók, híradók is készülnek. A CafeTV fejlesztése házon belül történt, és alig 2 hónapot vett igénybe.
A CafeTV indulásához kapcsolódóan a Sanoma Budapest promóciós kampányt indított.
(BrandTrend)