Kategória: Aktuális.

A telekommunikációs vállalatcsoport a SAS kampánymenedzsment eszközét nemcsak a T-Home-nál, de nemzetközi szinten és a T-Mobile- üzletágnál is standard alkalmazásává teszi.

A vállalat által előnyben részesített, a kampánymenedzsment szoftvert szállító SAS megoldásával a Deutsche Telekom még precízebb szolgáltatási profilokra (Service Profile) kíván szert tenni, még közelebb kerülve ügyfeleihez: így ezentúl minden egyes igény pontosabban és akár egyénileg is kielégíthető lesz.

"Nagy örömünkre szolgál, hogy Európa legnagyobb kommunikációs konszernje ilyen rendkívüli bizalommal tüntetett ki bennünket." – fogalmazott Wolf Lichtenstein, a SAS Deutschland cégvezetője, majd hozzáfűzte: "Biztosak vagyunk abban, hogy a Deutsche Telekomot hatékonyan tudjuk támogatni ügyfélkezelése egységesítésében és szolgáltatás-színvonalának további emelésében. A vállalat így a jövőben sikerrel aknázhat ki nemzetközi szintű szinergiahatásokat és ez idáig kihasználatlan potenciálokat."
(BrandTrend)