Kategória: Aktuális.

Bár a bloggerek képesek arra, hogy ún. "buzz" – t gerjesszenek egy termék körül, ebből még nem biztos, hogy eladás lesz – kivéve persze, ha a blogger barátként ad tanácsot.

"Érdekes, hogy bármilyen sok időt is töltünk az Interneten, akkor is jobban kedveljük a személyes ajánlást valaki olyantól, akit ismerünk és akiben bízunk" – mondta Chris Haack a Mintel nevében.
A leggyakoribb indok, amiért az Internet-felhasználók terméket vagy szolgáltatást ajánlottak, az ár volt – ezt követte a minőség és a kényelem.

"Az, hogy milyen sokan vásárolnak ajánlások alapján, bizonyíta a marketingesek számára, hogy érdemes figyelmet fordítani a szájpropagandára" – mondta Mr. Haack.
Állítsunk elő egy jó terméket, és a vásárlók majd elterjesztik a hírét – olyanoknak, akiket tényleg ismernek.
(DMSZ-eMarketer)