Nem csupán a vásárlók által széles körben ismert és kedvelt árukra szeretnék ráirányítani a figyelmet, hanem mindazon Tesco saját márkás termékekre is, amelyek magyar beszállítóktól származnak. Ezeket a közkedvelt árucikkeket nem csak hazánkban, hanem a környező országokban is forgalmazzák az áruházlánc nemzetközi hálózatán belül.
Az augusztus 14-től 27-ig tartó akcióban a legismertebb hazai márkák is részt vesznek. Több mint 200 népszerű, friss- és szárazáru, a köztudatban magyarként élő termék kap megkülönböztető magyar megjelölést a magyaros dekorációval ellátott áruházakban.
A Tesco-Global Áruházak Zrt. magyarországi működésének kezdete óta folyamatosan nagy gondot fordít az általa forgalmazott élelmiszerek eredetére, előállításuk módjára, a termelés vagy gyártás során felhasznált anyagok minőségére. Az áruházlánc beszállítókkal és őstermelőkkel kialakult hatékony együttműködése révén a vásárlók egyre több minőségi magyar termékkel találkozhatnak az áruházak polcain, köztük egyre több Tesco saját márkás magyar eredetű áruval.
"Cégünk, a Róna KER-TÉSZ Kft. 2002-től kezdve folyamatosan termeltet és szállít a Tesco termékspecifikációinak leginkább megfelelő hazai termékfajtákat, elsősorban hagymát, gyökeret, sárgarépát és fokhagymát. Emellett a csomagolástechnika fejlesztésében is folyamatosan együttműködünk, a minőségellenőrzési folyamatokat pedig közösen végezzük a Tescóval. Ennek eredményeként a vásárlók folyamatosan ellenőrzött, biztonságos és egyenletesen jó minőségű hazai késztermékekhez juthatnak hozzá az áruházakban." – mondta el Nagy József, a Róna KER-TÉSZ Kft. elnöke és ügyvezető igazgatója.
"Bízunk benne, hogy a Magyar Hetek akció elnyeri a vásárlóink tetszését és a jövőben egyre többen vásárolnak majd minőségi magyar termékeket." – mondta el Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.
(BrandTrend)