A JOY Bistro koncepciójában különleges, minőségében exkluzív és tartalmában egyedülálló a piacon, egyedisége többek között abban rejlik, hogy olyan modern nőknek szól, akik nem ragaszkodnak a tradíciókhoz, és a főzésben is nyitottak az újdonságokra. Legyen a főzés szenvedély, a napi rutin része, hobbi vagy egyszerűen kikapcsolódás, legyen ez az első vagy a századik alkalom, a JOY Bistro mindenre ad receptet.
A JOY Bistro célcsoportjába olyan igényes, nyitott, modern nők tartoznak, akik – kortól függetlenül- szeretnek könnyen főzni finomat és látványosat, alkalomra és hétköznapra egyaránt. A JOY Bistro olvasója a konyhában is értékeli a szép és igényes dolgokat, modern életviteléből adódóan pedig az egyszerűen, gyorsan elkészíthető, mégis különleges ételeket részesíti előnyben.
A JOY Bistro a JOY méretével megegyező praktikus mini méretben, és hasonlóan magas nyomdai minőségben, 96 4 oldal terjedelemmel, 25.000 példányszámban jelent meg, és 3 hónapig lesz kapható országos terjesztésben, 495 Ft-ért. A lap főszerkesztője Anry Soós Éva, aki a JOY, Shape, Fitt Mama és JOY Celebrity magazinokat is jegyzi. A magazin kreatív munkatársa Lovas Cecília, a Design Room magazin és a www.designroom.hu főszerkesztője.
(BrandTrend)