A vállalat pedig az ez évi tervek szerint további boltnyitásokat is tervez.
A Székesfehérvár déli részén fekvő új Penny üzlet közel hat hónap alatt épült fel, a dolgozók betanítása és felkészítése már hónapokkal ezelőtt elkezdődött. A közel 100 parkolóhellyel rendelkező új üzlet külső kialakításában követi a megszokott Penny designt, az induló szortiment összetétel pedig nagyvárosi igényekhez alkalmazkodik.
A nyitást kedvezmények, bevezető akciók kísérik.
A vállalatnak indulása óta célja, hogy mindenütt megfeleljen a helyi vásárlói igényeknek, éppen ezért az áruk több mint 65 százaléka magyar beszállítóktól származik. A beszerzés teljes mértékben központosított, az üzletek egy részét az Alsónémedi központi raktárból, másik részét pedig az elmúlt év végén megnyílt karcagi logisztikai bázisról látják el.
A nyugati országrészben található áruházak kiszolgálását is meggyorsította az új karcagi logisztikai központ megnyitása az elmúlt év végén, méghozzá oly módon, hogy részben tehermentesítette az Alsónémediben található logisztikai központot. A Penny Market vezető német diszkontlánc az első Penny üzlettel 1996 nyarán indult, 2008 végéig pedig az Alsónémediben található logisztikai központ szolgálta ki az egyes egységeket. A vártnál nagyobb növekedés miatt azonban ekkor lett szükség egy újabb raktárbázis kiépítésére.
A 73000 négyzetméter területű telken 18000 négyzetméter alapterületű raktár épült fel, a több mint 1 milliárd Ft értékű készletet 8000 raklapon raktározzák, melyből 1500-2000 raklap mennyiségű áru kerül naponta kiszállításra. Az épület csúcstechnológiával rendelkezik, hiszen európai mércével is a legmodernebb technikával felszerelt: papír nélküli áru-összekészítés, valamint modern elektronikus raktárirányító rendszer biztosítja a zavartalan működést.
Mint az összes üzletben, úgy Székesfehérváron is folytatja a cég a 2009. június 11-én elindított törzsvásárlói programját a Penny FanGame-et, amely minden vásárlónak, aki igényli a törzsvásárlói kártyát és 5000 Ft felett vásárol, 3 nyerési esélyt is kínál:
A játék különlegessége, hogy a kártyaigénylők automatikusan részt vesznek hetente illetve havonta egy sorsolásban, sőt egy kis szerencsével még az éves fődíjat is elvihetik. A játékban a véletlen dönt, hiszen a Penny Fan Game Klub tagjai hetente minden boltban egy 10 000 forintos vásárlási utalványt nyerhetnek, minden hónapban pedig egy izgalmas, nagy értékű nyereményt sorsol ki a cég azok között, akik az adott hónapban kártyájukat használták és vásároltak a Penny Market üzletekben. A részvételhez a Penny üzletek kasszáinál lehet jelentkezési lapot igényelni, a jelentkezési lapon található a vásárlói kártya, amely már az első vásárlás alkalmával azonnal használható. A játékban való részvétel természetesen a vásárló részére nem jár semmilyen kötelezettséggel, csak az a lényeges, hogy minden vásárlás alkalmával fel kell mutatnia a kártyát. A játékban csak a 14. életévüket betöltött személyek vehetnek részt, a nyertesek véletlenszerűen, számítógép útján kerülnek kisorsolásra. A nagy érdeklődésre való tekintettel már az első hónapban több ezer jelentkező is használta a kártyáját. A nyertesekről, valamint a részletes részvételi feltételekről további információk a www.penny.hu oldalon találhatóak.
(BrandTrend)