Kategória: Aktuális.

Karvalics Attila az elmúlt két és fél év során tevékeny szerepet játszott a MOL márka nemzetközi megújításában és az OMV kezdeményezte sikertelen felvásárlási kísérlet nemzetközi és hazai kommunikációjának – a magyar olajtársaság oldalán történő – koordinációjában.

A szakember mintegy 15 éves gyakorlattal rendelkezik a média, a márkaépítés, a marketingkommunikáció és a PR területén, különböző szervezetek külső-belső kommunikációjának irányításában.  Németországban, Freiburg-ban kezdte karrierjét egy multinacionális gyógyszeripari vállalat marketingosztályán, a 90-es években az Invest in Hungary c. angol nyelvű gazdasági magazint irányította kiadó-főszerkesztőként. A MOL-t megelőzően pedig a Coca-Cola Magyarország, illetve a Dreher Sörgyárak Kommunikációs- és Közkapcsolati Igazgatójaként dolgozott.
MBA diplomáját az Erasmus Egyetemhez tartozó Rotterdam School of Management-en szerezte 2003-ban.
(BrandTrend)