Kategória: Aktuális.

"Sokat jelent számunkra, hogy idén is kiérdemeltük ezt a díjat. Fontos, objektív visszaigazolása, megerősítése a mindennapi munkánknak. Azt mutatja, hogy jó úton járunk. Büszkék vagyunk rá, hogy az eredményességünket és a megbízhatóságunkat a megrendelők mellett a független zsűri is elismeri. Mi, a Szonda Ipsosban, hisszük, hogy megvannak az eszközeink ügyfeleink üzleti törekvéseinek hatékony támogatására. Képesek vagyunk segíteni őket abban, hogy helyesen mérjék fel döntéseik fogadtatását a piacon, s így a legmegfelelőbb stratégiát alakítsák ki. A másodjára is megítélt Business Superbrand-díj azt bizonyítja, hogy reális alapja van a hitünknek – nyilatkozta Gulyás János, a Szonda Ipsos vezérigazgatója

Dr. Bienerth Gusztáv, a Business Superbrands Bizottság elnöke, az Amerikai Kereskedelmi Kamara elnöke szerint: "A kiváló márka iránytű a mai globalizált világban, és akkor tudunk fenntartható eredményeket elérni, ha a termék, a szolgáltatás minősége, presztízse, piaci pozíciója valamint az általa kialakított imázs és brand egyensúlyban van, s hosszú távon egyensúlyban is marad."

A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program, ami az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, amelyek nem elsősorban fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki. 

A program lelke az önkéntes szakértői bizottság, tagjai az üzleti szférát jól ismerő, neves és elismert szakemberek. A bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500 ezer, működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ez a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó lista egyaránt tartalmazza a legnagyobb nyereségű hazai cégeket csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – a kisebb vállalkozásokat, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak. 

A szakértői bizottság tagjai a márkákat a következő elvek alapján értékelik: "Business Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket az üzleti szféra szereplői elvárnak, elismernek, s amiért megbíznak benne. A Business Superbrandek – bár nem kizárólagosan – vállalkozásokat és szervezeteket szolgálnak ki. Egy Business Superbrand a minőséget, a megbízhatóságot és a kiválóságot képviseli."

Az eredetileg Nagy-Britanniából indult Superbrands program, ma már világszerte 82 országban működik, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között. 

A Business Superbrands Bizottság tagjai 2009-ben:

bs

(BrandTrend)