Kategória: Aktuális.

Bósza Zsolt, az Arcus Comm újonnan kinevezett vezetője több mint egy évtizedes szakmai múlttal rendelkezik az internet iparágban. Szakmai karrierjét a Pannon GSM kereskedelmi osztályán kezdte 1993-ban, kiemelt ügyfél értékesítési menedzserként. 1997-ben igazolt át az Euroweb International kereskedelmi és marketing osztályára, mint sales és termékfejlesztés támogatással foglalkozó szakember. 2002-től a Marketline online-beszerzés támogató megoldásainak piacra vezetését segítette. 2004-ben, mint e-commerce tanácsadó került a  Sanoma Budapest Kiadói zRt. internet divíziójához, ezzel párhuzamosan online termékekkel kapcsolatos fejlesztésekben független szakértőként is részt vett. 2006-tól az Interware Zrt. online média üzletágát vezette, innen érkezett 2007 nyarán  az  Arcus Interactive Group-hoz, mint Account Director, ahol az elmúlt közel két évben olyan kulcsügyfelek megszerzésében és kiszolgálásában játszott szerepet, mint az MTV Networks Hungary, a British American Tobacco, az OTP, a UPC Magyarország vagy a SAB Miller csoport Dreher márkája.

Idén tavasszal több személyi és strukturális változás történt a cég életében. A cégcsoport vezetését a társtulajdonos-alapító Végvári Imre vette át, aki a gazdasági válság hatására változó piaci és ügyféligényeknek megfelelően alakította át a társaság felépítését. Az átalakítások célja, hogy az első számú megrendelői igényt, a hatékony profit-maximalizálást szolgálja a cégcsoport minden egyes projektje. Az Arcus Comm divízióban szintén ennek a szemléletnek megfelelő átalakítás megy végbe.

Bósza Zsolt hangsúlyozta, hogy az üzletágat és az egész csoportot érintő változással egy újfajta szemléletet sikerült meghonosítaniuk a mindennapi munkamenet során, ami elsősorban a kommunikációs projektek megoldásához vezető út kialakításában mutatkozik meg. "Figyelembe kell vennünk, hogy a körülöttünk lévő világ folyamatos változásban van. Ahhoz, hogy a leghatékonyabb ügyfélkiszolgálást tudjuk megvalósítani és a legmegfelelőbb megoldást tudjuk nyújtani partnereinknek, a változásokhoz gyorsan alkalmazkodni képes szakmai kompetenciákkal és szervezettel kell rendelkeznünk. Jelenleg az üzletág ilyen irányú fejlesztésén dolgozunk."
(BrandTrend)