Kategória: Aktuális.

Lépten-nyomon hallhatunk a női fogyasztókról. Tulajdonképpen hihetnénk azt is, hogy mindent tudunk róluk. És valóban? Tényleg tudjuk, vagy csak sejtjük, mit miért tesz kosarába egy családanya? Láttunk már valaha "belülről" lányos bulit, ahol a barátnők a fiúk mellett természetesen megbeszélik azt is, ki, mit, és miért fogyaszt? Befolyással lehetünk-e fogyasztásukra, ha nem ismerjük, mi a fontosabb nekik: a barátnők vagy a Kedves véleménye?

Az MFP konferenciasorozatának részét képező eseményen feltárják a női lélek legrejtettebb zugait, megvizsgálják milyen kép él a "gyengébbik" nemről a reklámokban. Körüljárják a kérdést, hogy fogyasztási szempontból milyen nőtípusokat különböztethetünk meg, illetve mennyit és mire költenek a nők. Kiderül majd, hogy határainkon kívül, milyen forradalmian új on-line megoldásokkal igyekeznek a női fogyasztók lelkét meghódítani illetve, hogy miért döntött úgy Szentendre vezetősége, nőbarát várossá alakítja a települést. Szó lesz a nők honlap látogatási szokásairól, megtudhatjuk mennyire jellemző rájuk az internetes vásárlás, és milyen attitűdökkel rendelkeznek a netes hirdetésekkel és reklámokkal szemben.

A nem kizárólag a marketing és kommunikációs szféra érdeklődésére számot tartó eseményen neves szakemberek, többek között Dr. Csernus Imre (pszichiáter), Dietz Ferenc (Szentendre polgármestere), Kaszás György (UpGrade Communications), Litkai Gergely (Comedy Central), Sas István (reklámpszichológus), Steigervald Krisztán (GfK Hungária) és Soós Gergely (Neo Interactive) fejtik ki véleményüket a nők fogyasztási szokásairól, és az elérésükhöz szükséges kommunikációs eszközökről, továbbá a "meghódításukhoz" vezető útról.

További információ: http://www.magyarfogyaszto.hu/no
(BrandTrend)