Kategória: Aktuális.

Az LG Arena  25 másodperces reklámszpot négy héten keresztül hét csatornán lesz látható.

A kampány médiatervezését és -vásárlását végző MindShare ügynökség a magyarországi csatornakínálatból az RTL Klub, a Music Television, a TV6, a Comedy Central, a Discovery, a Sport2 és az AXN csatornák műsorközeiben népszerűsíti a legújabb fejlesztéseket kínáló készülék, a hét minden napján.

Az LG Arena megjelenésének jelentőségét mutatja, hogy ez az első mobiltelefon, amely 3D S-Class kezelőfelületet kínál a felhasználóknak. Az újgenerációs technológia megalkotásakor a gyártónak kifejezetten az volt a célja, hogy minden eddiginél szórakoztatóbb és teljesebb élményt nyújtson a felhasználóknak. A 3D-s kockára emlékeztető menürendszerrel bíró telefon számos multimédiás funkciója között megtalálhatók a Dolby Mobile, valamint DivX technológiákra épülő szolgáltatások is. A felhasználók további kényelmét gyors internetcsatlakozás, Wi-Fi kapcsolat és A-GPS szolgálja.

ARENA__LG_KM900__01

"Az LG Arena az egyik fókuszkészülékünk elsősorban a fejlett multimédiás tulajdonságainak és az egyedülálló 3D S-Class kezelőfelületnek köszönhetően. A telefon megtestesít mindent, ami az LG márkát jellemzi, azaz a csúcstechnológiát és a letisztult formatervezést egy termékben. A televíziós kampány céja az új készülék és az S-Class kezelőfelület megismertetése a potenciális vásárló közönséggel és az LG vezető mobilgyártói elismertségének megerősítése." – mondta a kampány kapcsán Cseke Csinszka, az LG Electronics Magyar Kft. regionális GSM marketing menedzsere.

Az LG Electronics az X-Men kezdetek: Farkas című filmmel népszerűsíti KP500 mobiltelefonját. A filmet április 30-án mutatják be a hazai mozik, amelynek kapcsán a dél-koreai gyártó és az Intercom közös nyereményjátékot hirdet összesen 5 darab KP500 mobiltelefonért. A játék egy hónapon át tart, és a részvételhez, a rajongóknak a film megtekintését követően mindössze regisztrálniuk kell a filmforgalmazó honlapján, hogy megnyerjék a csúcstechnológiás, teljes érintőképernyős készüléket. 
(BrandTrend)