Kategória: Aktuális.

A lap és kiadója idén 10. alkalommal rendezi meg a TOP 200 Gálát, valamint szakmai konferenciát, amelynek vezértémája – hasonlóan a TOP 200 kiadványhoz – az innováció, a megújulás szükségessége válság idején.

"A pozíció betöltésére kiírt nyilvános pályázatnak is köszönhetően számos kiváló jelölt vett részt a kiválasztási folyamatban. Bátran mondhatom, hogy a magyar piac legjobb médiaszakemberei közül választhattunk – ami jelzi a Figyelő presztízsét, de éppen ennek okán nem volt könnyű a döntésünket meghozni" – mondta el a kiválasztásról Bálint Viktor. A Figyelő lapigazgatója azt is hozzátette, Krecz Tibor személyében olyan szakembert bíznak meg a főszerkesztői feladatokkal, aki kiválóan ismeri a médiapiacot, s mind az írott, mind az elektronikus szegmensből komoly tapasztalatokkal rendelkezik.

Krecz Tibor 1992 és 1995 között a Figyelő rovatvezetőjeként, majd két évig felelős szerkesztőjeként dolgozott. Ezután három évig az RTL Klub hírigazgatója, majd vezérigazgató-helyettese volt. 2000-től az Axelero Zrt. média üzletágának ügyvezető igazgatói pozícióját töltötte be, majd 2003-ban saját médiaprodukciós és tanácsadó céget alapított.

"A tömegtájékoztatásban dolgozók hivatása az emberek, a közönség tájékozottságát megalapozó információk összegyűjtése, rendszerezése és publikálása. A Figyelő a magyar tömegtájékoztatás rendszerének hiteles helye: üzleti információk megkerülhetetlen forrása. Kellemetlen körülmény, de valós: a társadalmi, gazdasági krízis konjunktúra egy üzleti hetilap számára – fokozott az igény a releváns, tárgyszerű információk és az egyedi elemzések iránt. Tájékozott, mérlegelő, döntésre kész emberek képesek kisebb és nagyobb problémák megoldására. A Figyelő feladata, hogy a köznapi emberek számára is érthető nyelven tálalja az üzleti élet gyakorta bonyolultnak tűnő viszonyait.
A lap valóban médium: közvetít az üzleti döntéshozók és a közönségük, a fogyasztóik, az ügyfeleik, vásárlóik között. A már elért olvasókon kívül fontosak azok a csoportok is, akik 3-5 év múlva válnak klasszikus média-fogyasztóvá – a Figyelő számít rájuk, s ír nekik." – nyilatkozta az új főszerkesztő.

A Figyelő csoport évente hat alkalommal jelenteti meg a gazdaság egy-egy területét átfogóan bemutató tematikus kiadványát, a Figyelő Trendet, amelynek idei témakörei az Energia, Ügyvédek, Borok és borturizmus, HR, Luxusmárkák és IT.
A kis- és középvállalati szektor szereplőit megszólító, a Figyelő csoporthoz tartózó Üzlet & Siker projekt megújítása szintén a tervek között szerepel.
(BrandTrend)