Kategória: Aktuális.

kreativ_tatami_2009_04__1_
Szigeti Péter Kreatív főszerkesztő moderál…

kreativ_tatami_2009_04__9_
…ők meg hallgatták.

kreativ_tatami_2009_04__36_
Román Balázs Kreatív Online főszerkesztő
Nem moderált, de kérte, hogy említsük meg őt is. Román Balázs. Mi is gratulálunk az eddigi munkához és őszintén kívánjuk a további sikeres szakmai szereplést! 🙂

kreativ_tatami_2009_04
Gulyás János Szonda Ipsos vezérigazgató
A kutatásukban a megkérdezett ügynökségi dolgozók 41 százaléka problematikusnak találja a fókuszcsoportos vizsgálatok túl nagy befolyását a kreatív munkára.

kreativ_tatami_2009_04__6_
Feitel Balázs Millward Brown ügyvezető
A negatív megítélés oka a tévhitekben és az ebből fakadó rossz gyakorlatban keresendő.

kreativ_tatami_2009_04__7_
Babocsay Ádám BMD Focus kutatási igazgató
A kreatívok és a kutatók nem beszélnek egy nyelvet. A fókuszcsoportot lehet a jelenleginél jobban csinálni.

kreativ_tatami_2009_04__8_
Síklaki István reklámpszichológus,ELTE tanszékvezető, Meroving kutatási igazgató
Nem a minőség és a kivitelezés a fontos, hanem az ötlet.
Tihanyi Péter ACG.Hey kreatívigazgató
Amit a kutatók felvázoltak, csak idealizált környezetben működik.
Szirbek András Borsodi Sörgyár marketingigazgató
Nehéz a fogyasztónak úgy véleményt mondania, hogy azt hallja: itt ezt másik zenével képzelje el.

kreativ_tatami_2009_04__11_
Katarzyna Kieli Discovery Networks Centrál Europe regionális ügyvezető
A Főszponzor is előadott. A kábelcsatornák egyre nagyobb szerephez jutnak mind a nézettségért, mind a reklámbevételért folytatott harcban.

kreativ_tatami_2009_04__13_
Kovács Krisztián Tv2 kereskedelmi igazgató
Arra kell törekedni, hogy minél nagyobb legyen a torta, vagyis a klasszikus szpotbevételen túl más bevételi forrásokban is gondolkodni kell.
Vidus Gabriella R-Time ügyvezető
A klasszikus szpotokon túl számos kihasználatlan lehetőség van.

kreativ_tatami_2009_04__14_
Amir Kassaei DDB Berlin vezető kreatívigazgató
Nem technológiai változás zajlik a világban, hanem alapvető gondolkodásbeli paradigmaváltás. Ha nem változtatunk a gondolkodásmódunkon, nem élünk túl. Gyorsabban belehalunk majd, mint gondolnánk.

kreativ_tatami_2009_04__19_
Fischer András Origo vezérigazgató
A legnagyobb veszély jelenleg a hazai online tartalompiacon, hogy a tulajdonosok hogyan árazzák be saját felületeiket.
Peresztegi Zoltán Google magyarországi képviselő
A megváltozott felhasználói szokásoknak köszönhetően átalakul a tartalomkészítés logikája is.

kreativ_tatami_2009_04__20_
Peresztegi vs. Fischer

kreativ_tatami_2009_04__22_
Brauer András és Ferenczi András Political Capital tanácsadók
A városról totálisan mást gondolnak az itt élők és az idelátogató külföldiek.

kreativ_tatami_2009_04__24_
Kivel kellene versenyezni?

kreativ_tatami_2009_04__32_
Braun Róbert Braun & Partners ügyvezető
Egy városnak akkor lehet erős márkája, ha az ott lakók szeretik, márpedig nem ez a helyzet.
Bojár Iván  András Fővárosi Önkormányzat városarculati tanácsnoka
Ez nem annyira lényeges, Rómát sem szeretik a lakók, a külföldiek mégis imádják.

kreativ_tatami_2009_04__31_
B vs. B

kreativ_tatami_2009_04__27_
Ez már van…

kreativ_tatami_2009_04__34_
Rapid randi. A Zwack Unicum, Magyar Posta , Richter, és a Danubius Rádió várt megoldást.

kreativ_tatami_2009_04__35_
Indultak: Arcus Interactive Group, Art Portrée, HD Group, Kastner and Partners,
Promo Reklám.  Mindössze húsz-húsz perc volt az egyes megbízók briefjére.
A nyertes a Kastner&Partners

(BrandTrend)